Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Manou schreef:Ik kan trouwens ook nog wel wat suggesties gebruiken. Namelijk voor een maaltijd voor 8-10 personen om in een gewone keuken te maken (wel redelijk grote pannen, maar de elektrische 4-pits kookplaat is beperkende factor) Niet iedereen is even enthousiast over vegetarisch eten, hoewel laatst ik niks heb gehoord toen iemand anders een curry met eieren er door had gemaakt. Oh ja, en geen champignons, dat eten meerdere mensen niet.
Jiwa schreef:Manou schreef:Ik kan trouwens ook nog wel wat suggesties gebruiken. Namelijk voor een maaltijd voor 8-10 personen om in een gewone keuken te maken (wel redelijk grote pannen, maar de elektrische 4-pits kookplaat is beperkende factor) Niet iedereen is even enthousiast over vegetarisch eten, hoewel laatst ik niks heb gehoord toen iemand anders een curry met eieren er door had gemaakt. Oh ja, en geen champignons, dat eten meerdere mensen niet.
Manou, heb je wel een oven?
Maaltijdsalade is inderdaad een leuk idee, en daar kun je veel in varieren. Misschien iets leuks van broodjes erbij maken in de oven, of bijv. gevulde tomaten?
Jiwa schreef:Zuske ik krijg honger van je.
Douce schreef:Ik heb de courgette in plakjes gesneden, toen de brie in plakjes er bovenop in de ovenschaal.
Op 200 graden 15/18 minuten.
Was heerlijk!
Magrathea schreef:Lekkerlekker
Ik weet nog niet wat ik ga eten. Misschien noedels.
Weet iemand wat voor groenten lekker zijn bij een zoetzure saus? Champinons is niet echt een succes vind ik zelf, maar wat dan wel?vind zoetzure saus wel onwijs lekker vandaar
Broccoli was een succes trouwens! Had iets minder broccoli en iets meer brie in gemogen maar we vonden het erg lekker, vriendin ging het recept onthouden (ze heeft ook een huisgenoot die vegetariër is )