Ik ga volgende week weer aan de bak voor een jarige vriendin en de week erop vier stuks, 1 voor mijn broer, die heeft zijn bachelor gehaald. Een voor mijn zus die ook haar bachelor heeft gehaald. 1 voor mijn zusje die haar havo diploma en rijbewijs heeft gehaald. En 1 voor mijn schoonzusje die heeft haar hbo diploma gehaald. Dus drukke tijden....
Mensen ik wil zo mijn bescuit gaan vullen en afsmeren met witte ganache. Hoe maken jullie die dik en luchtig? Moet het dan gewoon heel koud zijn? Het staat net in de koelkast hoe lang zou het moeten staan?
Ik ben echt he-le-maal gesloopt... Morgen m'n dienst geruild, even een dagje off... Ga nu lekker bankhangen en niets meer doen (ja, foldertjes lezen) en morgen ga ik amandelmeel maken en macarons bakken! Daar heb ik zin in, meer ga ik niet doen
Morgen ook een foto van mijn taart en reactie jullie posts
S_in_Balance
Geplaatst: 24-06-12 20:34
Jeej foto's! Goed dat je even voor jezelf kiest btw, dat is best helemaal niet gemakkelijk Hier druk met bakken, helemaal leuk
branka16 de ganache moet zeker nog wel een nacht in de koelkast blijven staan om goed af te koelen, dan wordt hij veel dikker. heb je de verhouding 1:3 gebruikt? dus 3x zoveel chocola als slagroom
heey mijn moeder is donderdags jarig en vrijdags houden we het. ik wilde witte chocoladetaart maken met een bastonge ondergrond. maar daaroverheen wilde ik Ganache.. hoe zal ik dit maken? moet ik de Ganache dan woensdag maken en de taart donderdags?
Kan je nagaan hoeveel bladzijdes het geworden waren als je dat niet gezegd had
Kinke
Geplaatst: 24-06-12 23:01
DIVA2
Geplaatst: 24-06-12 23:40
Valina schreef:
@diva: is Wout jouw zoon? Knap kind iig !!
Edit: en taart is leuk geworden!
Nee, Wouter is niet mijn zoon. Wout kwam 11 jaar geleden als pasgeboren beebje bij mij op de groep bij het kinderdagverblijf. Hij is inderdaad heel goed gelukt!! Paar jaar later kwam zijn zusje er ook bij. Inmiddels beide al jaren weg maar ik spreek/ze ze nog zéér regelmatig. Lekker met mams aan de borrel .
Dit zijn die van mij. Net gemaakt bij het concert van Marco Borsato. Met tel dus kwaliteit is slecht. 14-7 worden ze alweer 14.
DIVA2
Geplaatst: 24-06-12 23:42
HarriesHorse schreef:
moet ik de Ganache dan woensdag maken en de taart donderdags?
nou heb weer super leuke dingen voor bij zien komen. ben even kwijt van wie de website was maar ook erg leuk. voor mij ff een stopje ga zondag op vakantie voor 10 dagen en heb dus voorlopig ff niets opstaan