Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik bak de laatste tijd toch wel graag en het is wel een goede smaakmaker denk ik.
 Ik bak de laatste tijd toch wel graag en het is wel een goede smaakmaker denk ik.  eens een keertje pizza kan vast geen kwaad.
 eens een keertje pizza kan vast geen kwaad. alweer een paar weken geleden
 alweer een paar weken geleden  

Het nieuwe voer viel blijkbaar niet goed
 Het nieuwe voer viel blijkbaar niet goed

bakken aardbeien gehaald en daar heb ik gister aardbeientoetje van gemaakt (gewoon met yoghurt). Nu ben ik aan het ontbijten met aardbei, banaan en kwark.
 bakken aardbeien gehaald en daar heb ik gister aardbeientoetje van gemaakt (gewoon met yoghurt). Nu ben ik aan het ontbijten met aardbei, banaan en kwark.   

Toad schreef:@vogeltjem: ik vond het ook erg lief van mijn poesHet nieuwe voer viel blijkbaar niet goed
hmm Mara, lekker hoor lasagne! smaakte ie goed? Kan me trouwens niet voorstellen dat bij de AH het NL perzikken en nectarines zijn.
century hoe zijn de koekjes?
Judith hoe was de pizza?
vogeltjem mag ik bij jou komen eten
De afgelopen dagen gaan bij mij wel goed. Heb gisteren 3bakken aardbeien gehaald en daar heb ik gister aardbeientoetje van gemaakt (gewoon met yoghurt). Nu ben ik aan het ontbijten met aardbei, banaan en kwark.

Lijstje gister:
o: 2 speltboterhammen, 1 met extra pure hagelslag, 1 met huttenkase+cherrytomaatjes
t: koffie
l: 3 gebakken eieren met een tomaat en plak ham
a: volkoren macaroni met spinazie, champignons, gehakt en zelfgemaakte saus
t: aardbeien met yoghurt
t: 3 mini stroopwafeltjes
al met al een net lijstje vond ik

*fan van de japanse pizza*
 *fan van de japanse pizza*                                                         

), tomaat, ui en paprika
 ), tomaat, ui en paprika  en ik doe bieslook door het beslag. Maar je kan er alles opdoen wat je wilt. Het recept is de basis en je kunt er in principe iedere pizza van maken die je wilt
 en ik doe bieslook door het beslag. Maar je kan er alles opdoen wat je wilt. Het recept is de basis en je kunt er in principe iedere pizza van maken die je wilt  

Maar smaakte echt prima, mijn spitskool was best groot dus had ongeveer de helft genomen en de helft van de prei en toen had ik een prima bodem. Voor de rest zoals Vogeltje ook al zegt, beleggen met alles wat je lekker vindt!
 Maar smaakte echt prima, mijn spitskool was best groot dus had ongeveer de helft genomen en de helft van de prei en toen had ik een prima bodem. Voor de rest zoals Vogeltje ook al zegt, beleggen met alles wat je lekker vindt! Zit eraan te denken om zo even een bakje kwark te halen. Had vorige keer poging gedaan tot het maken van een aardbeienkwarktaart maar het werd niet echt stijf. Dus het was gewoon een wat stevigere aardbeienkwark maar die was zoooo lekker! Eventjes de aardbeien pureren en dan door de kwark scheppen, krijg er alweer trek in als ik eraan denk, dus die kwark zo maar eens kopen.
 Zit eraan te denken om zo even een bakje kwark te halen. Had vorige keer poging gedaan tot het maken van een aardbeienkwarktaart maar het werd niet echt stijf. Dus het was gewoon een wat stevigere aardbeienkwark maar die was zoooo lekker! Eventjes de aardbeien pureren en dan door de kwark scheppen, krijg er alweer trek in als ik eraan denk, dus die kwark zo maar eens kopen.  

maar 3 bakken gekocht, dan kunnen mijn vriend en ik 3 dagen lang ieder een halve bak opsmikkelen
 maar 3 bakken gekocht, dan kunnen mijn vriend en ik 3 dagen lang ieder een halve bak opsmikkelen  

Maar ik moet van mezelf kiezen: of watermeloen, of aardbeien, want beiden is niet echt te betalen
 Maar ik moet van mezelf kiezen: of watermeloen, of aardbeien, want beiden is niet echt te betalen 
 veel hartige en zoete meuk, maar het was wel lekker
 veel hartige en zoete meuk, maar het was wel lekker 

Of vind je het gewoon leuk om je eetpatroon te delen?
 Of vind je het gewoon leuk om je eetpatroon te delen?                                                         

) en een halve komkommer mee naar school.
) en een halve komkommer mee naar school.
 doe er ongeveer 5 dagen over, maar zo lang is hij wel houdbaar in de koelkast. Maar ik ben dan ook een echte addict
 doe er ongeveer 5 dagen over, maar zo lang is hij wel houdbaar in de koelkast. Maar ik ben dan ook een echte addict