Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik ga eind van deze maand eentje uitzoeken
*hoera vakantiegeld, voor deze maand is het een beetje klaar na de taarten-spullen-aankoop
*

Dagje vrij, ga allen vanvond nog even weg voor een gezellige avond met een paar meiden. Rest van de dag freubelen aan m'n taarten... Moet boetseren, een lieV meisje en een jongetje op een quad
Ben benieuwd of het wat wordt 
Booooo schreef:Ik wil verschillende bakvormen kopen. Kan iemand misschien helpen met het aantal cm.
Dus bijv: 24 cm(rond) = 12 personen

Daar wordt ik blij van
Patriciavt schreef:Ohhh wat balen Corinne...
Ik ga zo m'n 1e biscuit mixen en in de oven stoppen... vind het stiekem best wel spannend
Kreeg net bericht via een ander forum, had een deel van mijn tekenspullen te koop gezet (je kan niet álles he.. alleen wat ik veel gebruik houd ik) en dat is voor een leuk bedragje verkochtDaar wordt ik blij van

Ik mix meestal 10 minuutjes en mijn kapsels zijn nog altijd goed gelkukt:D Hoe hebben jullie je spullen eigenlijk opgebergt? Mijn spullen liggen nu in een doos in de kelder maar dit moet echt beter kunnen, krijg niks gevonden. Amyyy schreef:patricia, mijn eerste bescuit was super gelukt! Misschien een geruststelling? En hoelang mixen jullie altijd? Echt 20 minuten? Want dat is echt super lang met een handmixertje.Ik mix meestal 10 minuutjes en mijn kapsels zijn nog altijd goed gelkukt:D Hoe hebben jullie je spullen eigenlijk opgebergt? Mijn spullen liggen nu in een doos in de kelder maar dit moet echt beter kunnen, krijg niks gevonden.
. Ik mix meestal 10 minuten voluit en dan nog een paar minuten op de laagste snelheid en ze lukken altijd super

Amyyy schreef:patricia, mijn eerste bescuit was super gelukt! Misschien een geruststelling? En hoelang mixen jullie altijd? Echt 20 minuten? Want dat is echt super lang met een handmixertje.Ik mix meestal 10 minuutjes en mijn kapsels zijn nog altijd goed gelkukt:D Hoe hebben jullie je spullen eigenlijk opgebergt? Mijn spullen liggen nu in een doos in de kelder maar dit moet echt beter kunnen, krijg niks gevonden.

Volgens Funcakes moet ie 35-40 min in de oven.. Ik ga na 35 min gewoon ff kijken en prikken met een satéprikker, we zien het wel. Had beetje beslag geproeft, vind dat normaal heel vies maar deze is best lekker. Het rook iig heerlijk
Inmiddels staan alle planken onder de cupcakestandaard vol met bakspullen (heb oa een hele grote opbergdoos erbij om al m'n aankopen in te doen die ik van de week heb aangeschaft
)
Eerst de mix er in, eieren even warm maken, beetje water er bij, hoppa die mixer erin, 10 minuutjes later alles in de vorm en in de oven dat ding. Ik ben totaal niet voorzichtig met mijn taarten
Ik moet ook echt iets verzinnen hoe ik mijn spullen netjes weg kan zetten. Maar ik woon thuis dus ik kan niet zomaar even een kast planten
Ik zou echt niet weten waar ik dat netjes uit het zicht kan zetten.
, kan ik eindelijk nieuwe bestellen en over gaan op kleurstoffen) En dat doosje staat dan weer in een grote doos
en daar ligt dan de rest in.