Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Booooo schreef:Ik wil verschillende bakvormen kopen. Kan iemand misschien helpen met het aantal cm.
Dus bijv: 24 cm(rond) = 12 personen
Patriciavt schreef:Ohhh wat balen Corinne...
Ik ga zo m'n 1e biscuit mixen en in de oven stoppen... vind het stiekem best wel spannend
Kreeg net bericht via een ander forum, had een deel van mijn tekenspullen te koop gezet (je kan niet álles he.. alleen wat ik veel gebruik houd ik) en dat is voor een leuk bedragje verkochtDaar wordt ik blij van
Amyyy schreef:patricia, mijn eerste bescuit was super gelukt! Misschien een geruststelling? En hoelang mixen jullie altijd? Echt 20 minuten? Want dat is echt super lang met een handmixertje.Ik mix meestal 10 minuutjes en mijn kapsels zijn nog altijd goed gelkukt:D Hoe hebben jullie je spullen eigenlijk opgebergt? Mijn spullen liggen nu in een doos in de kelder maar dit moet echt beter kunnen, krijg niks gevonden.
Amyyy schreef:patricia, mijn eerste bescuit was super gelukt! Misschien een geruststelling? En hoelang mixen jullie altijd? Echt 20 minuten? Want dat is echt super lang met een handmixertje.Ik mix meestal 10 minuutjes en mijn kapsels zijn nog altijd goed gelkukt:D Hoe hebben jullie je spullen eigenlijk opgebergt? Mijn spullen liggen nu in een doos in de kelder maar dit moet echt beter kunnen, krijg niks gevonden.