Ja, ik denk ook dat het zo moet lukken Mara! Ben benieuwd hoe die smaakt! Heb die seizoensvariant gisteren ook bij de jumbo zien staan, er stond hier een sinasappelvariant naast, leek me wel lekker met bastognekoekjes bodem. Maar heb me kunnen beheersen, het pak staat nog in de winkel...
Hahaha, ik zal laten weten hoe die smaakte. Maar ik denk wel lekker! Ik ga nu eens de beroemde Elvis tosti maken. Ik heb een banaan, pindakaas en 2 witte boterhammen. Het idee om hier een tosti van te maken slaat niet meteen bij mij aan maar wie weet.. hij schijnt verrukkelijk te zijn.
FuGeLiCu
Geplaatst: 08-12-11 12:47
Hmz, daar loop ik ook niet direct warm voor idd... Maar nu houd ik ook niet van pindakaas Wieweet valt het je reuze mee, haha!
lieniminnie
Geplaatst: 08-12-11 12:56
ben benieuwd mara!
Ik heb wel een keer een boterham met hagelslag onder het tosti ijzer gelegd
Hmm, ik vond er weinig aan. Niet heel vies ofzo maar niet iets dat ik nog een keer zal maken. Jam en kaas vind ik nog wel lekker! Maar dan gewoon boterham met kaas en dan laag jam eroverheen.
Iets anders dan slagroom, kwark, citroen/citrus of choco want die maak ik al ik dacht zelf aan een rijdte vlaai maar heb nog geen recept gevonden waarvan ik direct dacht ja
FuGeLiCu
Geplaatst: 09-12-11 16:59
Iets met appel dan? Of cupcakes/muffins?
BelgenGek
Geplaatst: 09-12-11 17:00
hmm das een goeie, ik eb eerlijk gezegd nooit rijstevlaai gemaakt
dacht idd ook aan appel, of speculaastaart met peer?
Appeltaart maak ik heel vaak en muffins zijn niet echt een favorite.
Ik maak zowiezo al 2 taarten met fruit dus daarvoor dacht ik aan een rijstevlaai die wordt altijd gewardeerd bij ons en is choco en fruit vrij
FuGeLiCu
Geplaatst: 09-12-11 17:05
Ja speculaas met peer is ook een idee! Ik weet dat er in de allerhande vorig jaar zo'n recept gestaan heeft. Wilde de link opzoeken, maar de AH site ligt er uit. Maar als je zoiets wilt maken Seven, staat er een recept op AH.nl.
En tja, als je geen fruit/kwark/choco wilt blijft er volgens mij ook niet zo veel anders als een rijstevlaai over, haha!