groentequiche met heel veel groentes (gele/rode paprika, prei, courgette, ui, knoflook) en kruidenkaas.En een lekkere italiaanse salade
Toad schreef:Vandaag weet ik nog niet wat ik ga eten. Ben in het ziekenhuis dus dat wordt even afwachten!Toch nog thuis gekomen? Hoop van wel!Hier vandaag lekker simpel.Soep met kruidstokbrood of een gebakken ei!
Gisteren: Paëlla met pangafilet.Vandaag: Hollandse aardappelschotel, gepaneerde schnitzel en een salade.
Opgebakken krieltjes, sperzieboontjes en een biefburger.Morgen vriendlief paella en ik een pizza denk ik..
Gister witte rijst met gewokte groente (met taugé..aaaah!! ) en een schep satésaus.Vandaag pasta met saus op basis van pesto, olijven en tomaat, met geraspte kaas.
Mijn vriend mag kiezen... er ligt nog een spitskool in de koelkast, dusNasi met spitskoolSpitskoolkerrie met koriander, rozijntjes, gehakt en rijst
Vandaag heel simpel tomantensoep met een broodje. Vriendlief is zondag jarig en trakteert morgen op zijn werk. Dus ga vanavond bakken.