Nu maar weer een 22 cm vorm erin staan *en hoopt dat het nu goed gaat*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
vincentlover schreef:net 2 biscuits gebakken, een grote en kleine voor mn stapeltaart, citroenbavarois en aftereight vulling gemaakt
Ook weer vlindertjes gespoten van icing, maar het wil nog niet echt lukken.....ik heb geen idee wat ik fout doe...
Ashleey_ schreef:Jep... dus moet maar opzoek naar een andere ben ik bang!
Luckymoon schreef:Pfffff... m'n 28 cm biscuit is zojuist zwaargewond uit de oven gekomenWas vergeten de eieren te verwarmen, en hij is niet omhoog gekomen maar heeft wel een te knapperige bodem..
Mayo schreef:Luckymoon schreef:Pfffff... m'n 28 cm biscuit is zojuist zwaargewond uit de oven gekomenWas vergeten de eieren te verwarmen, en hij is niet omhoog gekomen maar heeft wel een te knapperige bodem..
Ik verwarm de eieren nooit, maar hij rijst wel gewoon goed.
Heb je een andere ovenstand/temperatuur ingesteld als normaal? Hoe lang in de oven?
Mayo schreef:Ashleey_ schreef:Jep... dus moet maar opzoek naar een andere ben ik bang!
Koop gewoon 2 van die losse (in duoset te koop bij http://www.liescakeshop.nl), dan kan je die gewoon haaks op elkaar aansluiten. Het schijnt dat je met die hoeksmoothers namelijk ook snel de randafdrukken kan zien.