Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_helga_ schreef:gistere naar de kermis geweest en was zo misselijk dat ik s'avonds niks meer gegeten heb![]()
mijn planning voor vandaag:
O: 2 boterhamen met smeerkaas
T: 1 sultana
M: 3 Boterhammen met smeerkaas
T: -
A: - (naar de kermis)
xingridx schreef:Wat was iedereen vroeg wakker vanmorgen
Ik ookmaar halfuurtje later op werk dan normaal, moest nog een nieuwe werkplek hebben dus dan heeft het geenz in om om kwart voor 8 aanwezig te zijn
Gooi later vandaag wel een planning online, momenteel even heel druk (en brrr, morgen scriptie verdedigen)
Wat een ontzettend magere dag, Helga...waarom plan je geen tussendoortjes in smiddags? en eet je niet savonds?
benangelique schreef:_helga_ schreef:gistere naar de kermis geweest en was zo misselijk dat ik s'avonds niks meer gegeten heb![]()
mijn planning voor vandaag:
O: 2 boterhamen met smeerkaas
T: 1 sultana
M: 3 Boterhammen met smeerkaas
A: - (naar de kermis)
zijn die - omdat je het allemaal nog niet weet of omdat je dan niets eet?
berramundi, nette dag, je zou vanmiddag bij je tussendoortje eventueel nog een extra boterham kunnen plannen.
benangelique schreef:berramundi, nette dag, je zou vanmiddag bij je tussendoortje eventueel nog een extra boterham kunnen plannen.
benangelique schreef:oeh imre! dat is heul gaaf zeg. ben benieuwd hoe ie het doet met een strijkorkest. moet je er ook weer over schrijven?
suus, zo vroeg op pad vind ik helemaal niet erg. het is dan qua temperatuur heerlijk en de vervelende dazen liggen nog op 1 oor
monica, ik hou ook van de warmte hoor!
waarom eet je op je werk geen tussendoortje?
het valt me op dat veel mensen hun werk de schuld geven van niet kunnen eten. toch is er altijd wel een gaatje te vinden om even snel een boterham naar binnen te happen of een banaantje weg te slikken.