Ook aan de plant met grote tomaten gebeurt wat: er wordt er welgeteld eentje oranje.

Ik heb ook geconstateerd dat ik nodig eens een gerecht met peterselie moet gaan maken.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ranna schreef:Ik zal de laatste zijn die beweert groene danwel zwarte vingers te hebben maar doe mijn best sinds ik een, voor mij, leuke manier van tuinieren heb gevonden á la permacultuur.
Een eetbare tuin om je huis dus met weinig werk qua onkruid wieden e.d.
rijoyco schreef:ranna schreef:Ik zal de laatste zijn die beweert groene danwel zwarte vingers te hebben maar doe mijn best sinds ik een, voor mij, leuke manier van tuinieren heb gevonden á la permacultuur.
Een eetbare tuin om je huis dus met weinig werk qua onkruid wieden e.d.
Permacultuur, daar heb ik nog nooit van gehoord! Kan je er wat meer over vertellen?
balli schreef:Ik ben gisteren bij m'n broer geweest die een aardige boomgaard heeft. Dus nu kom ik om in de pruimen. Pruimenjam, pruimensap, pruimen taart... Ik kan geen pruim meer zien!
Ik hoop dat mijn plantjes mijn vakantie gaan overleven, aangezien het flink warm wordt, ben ik bang van niet...
missnynke schreef:balli schreef:Ik ben gisteren bij m'n broer geweest die een aardige boomgaard heeft. Dus nu kom ik om in de pruimen. Pruimenjam, pruimensap, pruimen taart... Ik kan geen pruim meer zien!
Ik hoop dat mijn plantjes mijn vakantie gaan overleven, aangezien het flink warm wordt, ben ik bang van niet...
Pas maar op dat je straks niet leegloopt;-)
Havanna schreef:Antheman schreef:En ik heb verse pesto met mijn zelfgezaaide basilicum gemaakt.Jemig, wat een smaakverschil tov een potje kant en klaar
Heerlijk!!
@ antheman hoe maak je je pesto zelf.. we hebben basilicum te over dus wil het ook wel eens proberen te maken..