Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annetje schreef:Mijn planning voor vandaag:
o: 3x crack met cremette en d'light jam, karnemelk
t: 2 stukjes merci
l: 4 stukjes merci, stuk of 5 knappertjes geloof ik, 2x manderijn, half chocokoekje
d: rostikroketten, quornfilet, champignonroerbak, spruiten.
Jamy schreef:mijn dag vandaag:
O: magere yoghurt met beetje halfvolle danio kwark met cruesli light. (was maar klein beetje magere yoghurt vandaar dat ik ff wat doorheen had gemixt)
T: - (laat ontbeten)
L: 1 plakje ontbijtkoek met becel light, 1 volkorenbroodje met slankie smeerkaas 20+, 2 wasa crackers met abrikozenjam en appelstroop, 1 vitalu cracker met becel light en abrikozenjam
T: 2 mandarijntjes
D: salade van ijsberg sla met vis (weet niet welke, maar erg gezond), brocoli, pijnboompitjes, rode uit en basilicumdressing, paar plakjes rookworst
T: bakje danio halfvolle kwark
Annetje schreef:Mijn moeder is echt erg. Zit op mijn kamer, komt ze binnen met een gigantisch stuk chocolade, legt het voor mijn neus neer en gaat weer weg![]()
Heb een hapje genomen en de rest in mijn snoeptrommel gedaan, ben al zo slecht bezig vandaag...
Jamy schreef:Wees sterk
LittleAnn schreef:Oeehhhh Feestje was leuk gisteren, ben samen met Jadyjoy helemaal uit mijn dak gegaanHelaas ben ik wel vetgemest door haar surinaamse tante, en vanmiddag ook weer een paar speculaasjes op.
FlairS schreef:En daar zit het 'm(of jullie moeten al slank zijn en zij het niet nodig vinden dat jullie afvallen).
Ilse schreef:... en 1 Dora koekje![]()