Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lizz schreef:DemDeempel schreef:Ik moet het even enthousiast delen hier, sinds wij ons huis twee jaar geleden kochten wilde ik als afscheiding in de voortuin een rij dwerg fruitbomen.
Ik moest er twee aldi's voor langs, de eerste kreeg ze morgen pas binnen, maar ik heb mijn boompjes.
[ [url=m/8yRQan.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je hebt me geïnspireerd, ben vandaag op pad gegaan.
Wilde graag een pruim, maar die hadden ze nergens (3 aldi’s bezocht). Wel met peer thuisgekomen. En misschien dat ik nog een appel haal.
Ik had nog geluk, vandaag voor 5 euro![]()
Marcella schreef:Zo heb ik ooit bij de Lidl een peer gekocht voor 1 euro was een heel zielig takje, maar leeft nog steeds.
moonsparkle schreef:Je zou evt iets van een plastic zak met gaten erover kunnen kunnen spannen. Maar ik ga vandaag wel de eerste tomaten ook de grond in doen, als ik het weer zo kijk veranderd er niet zoveel en ik heb ze al lange tijd af gehard. Bij mij staat alles ook wel vrij beschut tegen de wind, het is nu toch 19 graden in de achtertuin hier
moonsparkle schreef:Dan misschien verpotten en toch nog binnen houden en op een tray met water zetten? Dat overleven ze dan wel die daagjes.
8nnemiek schreef:Mooie planten moonsparkle!
Die van mij bleven ook achter in groei.. verkeerde potgrondIs nu al de zoveelste keer dat ik potgrond kocht waar gewoon echt te weinig voeding in zat.
Gelukkig zijn ze buiten meestal snel bijgegroeid.
Vandaag nog even de sperziebonen voorweken, dan kunnen die morgen de grond in.
8nnemiek schreef:Mooie planten moonsparkle!
Die van mij bleven ook achter in groei.. verkeerde potgrondIs nu al de zoveelste keer dat ik potgrond kocht waar gewoon echt te weinig voeding in zat.
Gelukkig zijn ze buiten meestal snel bijgegroeid.
Vandaag nog even de sperziebonen voorweken, dan kunnen die morgen de grond in.
Marcella schreef:Munt is ook onkruid.