Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Ik slaap altijd op mijn linkerzij en daar slaapt de baby dus ook. Ik werd wakker en ging op mijn rug liggen en alles lag links
Lijkt me een raar gezicht! 
Ben dus erg benieuwd!

ziet er wel heel leuk uit!
en ik ben weer afgevallen, begin echt mijn ritme meer en meer te vinden
volgende week nog 1x proberen te rijden op Madeira (uitstappen) en daarna 9 maanden niet. Ik merk nu wel (heb bijna 3 weken niet gereden) dat rijden echt niet het belangrijkste is. Vind gewoon ook super als ik haar zie en andere dingen met haar kan doen
Maar dan ga ik eindelijk revalideren na de operatie! 
Je bent zo sterk!
Maar goed, zaterdag ook onze eerste les gehad. Hard werken, maar zo tof. Hij heeft het toen weer helemaal 'goed gemaakt.' Dus we gaan lekker op deze tour verder. Stiekem hoop ik januari ofzo mijn eerste wedstrijdje met 'm mee te pakken, we zullen dan ons debuut in het L1 maken. Maar goed, dat zullen we allemaal nog wel eens zien. Vorige week ook met een vriendin een paar uur het bos ingedoken, nou het waren net 'jut en jul' samen. Ze deden elkaar continue na. Als ze maar hard mochten en gek mochten doen, hihi. Gisteren met mams naar stal geweest, die is ook helemaal weg van hem. Erg leuk om te zien, want ze heeft verder niks met paarden. Maar Tom vindt ze geweldig.
mijn moeder vind snel paarden ''wel leuk'' maar Madeir is ook ''haar lieverd'' zeg maar. Altijd leuk
heb nu ook 3 bijrijdsters (veel, maar is wel voor 9 maanden) die elkaar afwisselen met Madeira. De ene vind springen erg leuk (ze heeft zondag voor het eerst met Madeira gesprongen, zo leuk om te horen hoe enthoustiast ze is) en de andere twee meiden kunnen ook erg goed dressuren, vinden in het bos rijden enz. ook leuk
heeft ze lekker veel afwisseling
ik ga ook met haar grondwerk doen, lekker wandelen enzo

Waarom heb je er eerst voor gekozen veel verder weg naar de sport school te gaan of zat die ene aan t eind van de straat er eerst nog niet?
? Pivanti schreef:Paulien, Fijn dat je wat minder pijn hebt! Wanneer wordt je geopereerd? Goed dat je afgevallen bent.
Ja ik heb ook al 2 maanden niet gereden nu, maar moet eerlijk zeggen dat ik het echt niet heel erg mis. Tuurlijk als ik straks weer kan rijden met Pablo, dan weet ik weer wat ik gemist hebt natuurlijk, maar nu doe ik gewoon andere dingen. Aan de hand, lange lijnen, en lang poetsen, wandelen...![]()
Pablo kan alleen nog stappen, maar wil misschien les gaan nemen in het rechtrichten, want die beginnen toch met oefenen aan de hand in stap Kan die mooi alvast de sbw, traver e.d. leren, heb ik straks weer profijt van als ik erop kan![]()
Meeting volgende week??? Hoe wie wat waar?