[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:02

SAKKIA schreef:
Ja maar dan heb je geen last van die spier.
Volgens mij is het een irritatie of ontsteking van de spier of pees op de aanhechting met het bot. Maar goed dat moet jij beter weten.

*edit* jij doet toch fysiotherapie studeren??

Dat doe ik idd! Maar zit in het 1e jaar, en dat is nog niet aanbod gekomen. :) Maar het is idd een irritatie van de peesaanhechting.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:16

:wave:
Ik ben even lekker naar het strand geweest :D Begin alweer een lekker zomers kleurtje te krijgen :))
Nu nog ff lekker beetje bankhangen ofzo en dan om half 7 tae bo :j Begin weer uit m'n sportdipje te raken :D Dinnetjes gaan niet :roll: Maar daar reken ik inmiddels al niet eens meer op :+ Ga wel lekker zelf sporten :j

Spannend van je date katia! :D Wat ga je aandoen en wat gaan jullie doen? :D

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:17

Oooh en het was weer zooo confronterend he, in m'n bikini op het strand := Maar nu waren gelukkig alleen m'n ouders er en lagen bij het huisje achter het windscherm, dus kan weer even rustig wennen aan de bikini tijd :))

lesilla

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:18

Wauw had ik ook maar een strandje om naartoe te gaan. Hier hebben we een vals strandje naast de schelde die zo vervuilt is als wat. Maar daar liggen allemaal oude mensen met strings en geen bovenstuk.

Slim om zelf te gaan sporten. :j

Ga morgen shoppen hihihi om een leuke date outfit te zoeken. Weet niet wat we gaan doen is verrassing.

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:29

Achhh, je wilt mijn moeder ook niet topless op 't strand zien liggen hoor :)) Maja, moet ze zelf weten. Neem daarom alleen niet graag vrienden mee naar het strandhuisje :o Hoewel bij die huisjes zo'n beetje iedereen topless ligt te zonnen :+ Niet mijn ding :=

Oh dan is het helemaal spannend! :D :))

Ik ben best wel bruin geworden vanmiddag :D Je ziet al precies waar m'n bikini zat _O- Dagdag witte benen en welkom rokjes :D :))

had trouwens gister wat jurkjes gepast bij de h&m.. dramatisch :+
Had op een gegeven moment een jurkje aan, die zat rond m'n bovenlichaam helemaal los, maar kreeg ik niet eens over m'n heupen getrokken :+ Zó frustrerend :\ Het zit óf boven goed, óf onder goed, maar nooit allebei :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:30

eigenlijk dacht ik aan dit gewoon lekker casual en omdat ik weinig anders heb. Mijn ensemble van sonia rykiel is wat te shique, heb een paar marcelletjes maar dan zie je weer men armen te hard en dat is nog minder shique dan de foto. En ben nu weer in afval plateau vind het spijtig om speciaal wat te kopen wie weet slaat het zo hard tegen?

Afbeelding

Dit dus of doe ik daar een zware date fout mee? Want het is wel al 4 jaar geleden sinds ik nog gedate heb. Ben wat stoffig

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:34

Hangt er een beetje vanaf waar je naartoe gaat é ;). Film kan, café kan, poolen kan, doorsnee brasserietje kan, .... maar als ie naar een driesterren restaurant met je trekt dan gaan ze misschien raar kijken :+.
Persoonlijk denk ik niet dat veel mannen dat op de eerste date doen ;)

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:35

Broek vind ik super goed kunnen! Heb je evt. nog een riem daarbij? Of houd je er niet van?
Verder mag het shirtje best chique zijn hoor. Maar dit kan natuurlijk ook. :)

Pantykous

Nee hoor, lekker casual is juist leuk! :j Haar even gezellig, nonchalant make-upje op.. En even afstylen met tasje of schoenen of sieraden. Dan ben je er klaar voor!

Wendy, klinkt heerlijk! In het buitenland ga ik altijd topless, in Nederland nooit.

Wendy15

Dat sonia rykiel en marcelletjes zegt mij niks :o
Spijkerbroek en shirtje kan imo prima als je gewoon wat gaat drinken of een filmpje pakken oid.
Maar als je gaat uiteten ofzo kun je mss een leuke blouse aandoen ofzo? :)
Als je nog veel gaat afvallen weer zou ik idd niet speciaal iets gaan kopen, en daarbij, hij neemt je maar zoals je bent en waar jij je prettig bij voelt :Y)

Ik heb nog nooit echt 'gedate' := Lijkt me ook wel heel spannend :j
Ex kende ik uit de vriendengroep en op een gegeven moment wel gaan 'daten' om het zo maar even te noemen, maar toen kenden we elkaar al langer :j
En die daarvoor die kende ik via stage, hahaha hij kwam steeds langs omdat ie mij leuk vond.. Daar had ik al vaker mee staan babbelen enzo.. Op een gegeven moment had ie wel 2 paarden geregeld en samen gaan rijden en daarna naar het strand wezen wandelen enzo.. Maar toen wist ik nog niet dat het een date was en hij mij leuk vond :') _O- Ik dacht dattie gewoon wilde paardrijden en dat ik meemoest omdat ie paarden van m'n stage had gehuurd :+ :')

Die hadden me ook al gewoon als toos makeuploos en in ouwe paardijplunje enzo gezien, dus hoefde me ook niet meer druk te maken of ze me in m'n ouwe kloffie ook wel leuk zouden vinden := Scheelt wel :) Hoewel het toch altijd weer spannend is :))

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:38

Daten, nog geen ervaring mee. Maar denk gewoon dat je niet te chique moet opgedirkt zijn :). Leuke pumps, een jeans, en een hemdje met daarover zo'n pulletje met vanonder knoopjes en v-halsje, leuke tas en wegwezen maar :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:38

sokje87 schreef:
Nee hoor, lekker casual is juist leuk! :j Haar even gezellig, nonchalant make-upje op.. En even afstylen met tasje of schoenen of sieraden. Dan ben je er klaar voor!

Wendy, klinkt heerlijk! In het buitenland ga ik altijd topless, in Nederland nooit.

Ik ben heel onzeker over m'n borsten :o Zijn niet zo groot en doordat ik veel ben afgevallen ist echt bijna niks meer :+
Was al heeeeele grote stap van mezelf dat ik voor een poosje terug naar de sauna ben gegaan :j (ook waar niemand me kende hoor :)) )

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:39

Ik ben trouwens goed bezig vandaag. Vanmorgen 2 boterhammen met strontjes, gewoon water drinken. Smiddags kom soep, ook glas water, broodje van op school en als dessert een appelsien. En na't school een peer en Kinder Bueno. Straks warm eten en dan naar de rope-skipping :)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:40

Belsje schreef:
Hangt er een beetje vanaf waar je naartoe gaat é ;). Film kan, café kan, poolen kan, doorsnee brasserietje kan, .... maar als ie naar een driesterren restaurant met je trekt dan gaan ze misschien raar kijken :+.

Nee denk het ook niet, hoop ik toch. :D

Een riem heb ik morgen is kijken :j

Ik heb helemaal geen probleem met topless zonnen

Zou een jurk met een lijn onder je borsten zodat de rest naar beneden valt geen optie voor jou. Ken normaal de naam van de snid vanbuiten maar vandaag nietmeer :D

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:41

Hm, ik zou opzich zelf geen moeite hebben met topless zonnen.. Op onbekend terrein ofzo, waar ik toch niemand ken :+ Maar omdat de littekens van mijn borstverkleining niet echt heel mooi zijn, houd ik mn topje toch maar aan ten behoeve van anderen :)

Heb net lekker hard gelopen met de hond erbij, veel gedronken erbij met die hitte!! Mijn dagje:

O: Shake met brinta erin, + banaan
T: evergreenkoekie
L: 2 kaasrijstwafels met kipfilet
T: andere evergreenkoekie
A: wraps met chickenkebab en sla en komkommer (selfmade ;) )
T: augurken!! :):) (nieuwe verslaving, en nee niet zwanger)

En ik heb een te mooie bikini gekocht. Nu nog een killerbody als op het plaatje erbij :P
http://www.hunkemoller.nl/productconten ... thumb3.jpg

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:42

A-lijntje? ;)

Je Sonia's en Marcelletjes klinken heerlijk Katia. Maar basic is ook prima. ;)

Wendy, ik vind dat ik lekkere tieten heb, dus dat scheelt weer. :P Maar ze zijn niet zo groot hoor. :n

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:43

katiavl schreef:
Belsje schreef:

Nee denk het ook niet, hoop ik toch. :D

Een riem heb ik morgen is kijken :j

Ik heb helemaal geen probleem met topless zonnen

Zou een jurk met een lijn onder je borsten zodat de rest naar beneden valt geen optie voor jou. Ken normaal de naam van de snid vanbuiten maar vandaag nietmeer :D

Ik had gister zo'n jurkje die aan de bovenkant van dat uitrekbare ribbelspul was.. En dus onder wijder.. Nou joh, géén gezicht := bij m'n kont stond ie bol naar achter en bij m'n heupen stond ie ook helemaal bol, ik leek wel 3 keer zo breed nog als dat ik ben := Echt afschuwelijk :')
Draag wel vaak rokjes met een shirtje :j Dan kan ik verschillende maten nemen en dat staat vaak wel leuk enzo :j maar jurkjes is een dráma bij mij :=

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:43

Ow wat erg petullan! wel naar dat het zichtbaar is. Maar eerlijk denk ik niet dat er zoveel naar zien. Dan we meer denken dat mensen zien dan dat ze echt zien.

Wendy ik heb ook kleine borstjes nu hoor! en vind het super geloof me groot is niks!

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:45

sokje87 schreef:
A-lijntje? ;)

Je Sonia's en Marcelletjes klinken heerlijk Katia. Maar basic is ook prima. ;)

Wendy, ik vind dat ik lekkere tieten heb, dus dat scheelt weer. :P Maar ze zijn niet zo groot hoor. :n

Ik heb wat striae :o En doordat ik ben afgevallen is het een cupmaat kleiner geworden :o Ben van 85B naar 80A gegaan :7 Isse niezo mooi :o
Gelukkig wel altijd vriendjes gehad die me even over m'n onzekerheid heen hielpen en heel lief waren wat dat betreft :j Maar moet me wel echt op m'n gemak voelen bij iemand wil ik me er overheen kunnen zetten :) Maar wie weet is het in vreemde omgeving ook wel anders hoor :j Maar hier op Texel waar ook m'n stapmaatjes en oude klasgenootjes komen enzo hoeft ;t voor mij niet zo :))

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:46

Wat is klein en wat is groot dan volgens jullie?

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:47

Groot hoeft van mij ook niet hoor katia :) Maar zoals ze wáren was ik blij mee (klein b cupje :) ) alleen dat ze in mn puberteit door 't afvallen kleiner zijn geworden ipv groter frustreert me enorm :o En als ik dan zie dat m'n hele familie rond de D zit en ik als enige niks heb vind ik ook niet heel grappig :+

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:47

magli schreef:
Wat is klein en wat is groot dan volgens jullie?

Groot was voor mij G, en dan kreeg ik een C maar dat vond ik alsnog te groot. En nu heb ik een b dat waarschijnlijk atje word als het glift word.

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:49

Ik vond 80F te groot, das nu 80C geworden :D Of soms 80D, ligt eraan hoe breed de beugel is. Wil graag een beugel die ver om mn borst heen valt ivm littekens die anders pijn gaan doen ;)

Omdat ik zo'n afkeer heb van grote borsten vind ik het niet echt gauw te klein. Het moet bij je passen vind ik :) Maar heel groot heb ik nog nooit echt als passend ervaren..

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:49

atje? Glift?

Ik heb 80B, en ik vind het al verschrikkelijk, maar volgens mij kan ik dan ook evengoed in 75 C ofzo

magli

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:50

Als ik zou mogen kiezen, echt, een B 70 ofzo, soms wil ik gewoon plat zijn :p