Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Vrijdag naar een wedstrijd geweest en 's avonds met de trein, dus dan wordt het al snel ongezond. Zaterdag de hele dag gewerkt en aan het eind van de dag patat op het werk... Zondag wel gezond met brood en maaltijdsalade
En gisteren ook gewoon. Voor vandaag is dit de planning:
maar te weinig eet ik niet hoor, naar mijn idee eerder te veel! Daarom vroeg ik me dat af

Slotty schreef:kan iemand mij helpen? Ik heb dus steeds maar zo'n knagend gevoel van honger.. Echt, na 2 uur is het weer terugMoet ik het negeren, of juist de spijsvertering opgang houden door appels te eten? Of wat moet ik eten? We hebben niet alles is huis.. dus heb niet keuze uit alles. Moet dus wel mogelijk zijn
)
Ik zal de gem. dag eens plaatsen, dan kunnen jullie die zien. Ik vind dit trouwens niet echt weinig hoor, en ik leef al een tijd zo en ben absoluut niet mager.. (haha, een winterbuikje
)

lijkt wel op mijn oude dagen 

of nou ja, eigenlijk niks 
wist niet wat je bedoelde.
een oldschool feestje hoor ik niet veel
(toch niet hier in de westhoek)
maar house vind ik ok super.
anders schreef ik het niet op! Planning heb ik nooit van tevoren.. Maarja, wilde ik dus wel even naar kijken, vandaar dat ik hier ben. Zou jij hier iets aan veranderen? en wat dan, en waarom? Of iemand anders natuurlijk
die aardbijen en advocado en ananas was beter geweest
(als t niet lekker was)
(wel goed dat jullie erop lette hoor, kan het me alleen niet altijd even goed voorstellen
)
geen vakantie voor vriendje dat is 2weken wel bij mij maar ik gunde hem het zo met zijn familie..
?