Want ik hoor de laatste tijd zó veel dat er een beetje af mag, het hoeft niet veel te zijn maar ik ga dan mezelf uithongeren en dan weer heel veel eten, wat niet gezond is. Dus misschien dat dit topic me helpt om gezond te leven/af te vallen ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LittleAnn schreef:Dat moet er zeker wel bijhoe is het met rijden siz, ik hoor je er weinig over de laatste tijd!
Humphrey schreef:Bedankt iedereen!
Zo, ik vlieg er vanaf vandaag weer in.
O: Kom ontbijtgranen rode vruchten met sojamelk
T: Mandarijn, banaan
L: Grote kom paprikasoep met bruin broodje
T: Appel, plakje cake![]()
D: Vegetarische schnitzel, aardappels, worteltjes en erwtjes
T: Blikje ice tea
Beweging: 20 min fietsen, 2 uur rugbytraining
Best een nette dag, afgezien van de cake, maar goed. Ik ben druk, dus heb even geen tijd om bij te lezen.
Myra schreef:O: 200ml. halfvolle melk + kellog's plus, kopje tomatensoep
25 min fietsen
T: appel
L: 2 vboterham + kipfilet
20 min fietsen, 1 uur fitness, 50 min fietsen
T: 200ml. magere melk
T: kopje tomatensoep
A: groene kool + ketjap, gekookte aardappels, kabeljauw
T: beschuitje, mandarijn
Nuage schreef:Ohja over auto's : Seat Arosa!!! Heb er zelf ook eentje en zeer zwaar tevreden! Cabrio zou ik niet doen als eerste auto. Die moet je trouwens ook verplicht all risk verzekeren.
Nuage schreef:Ja je hebt helemaal gelijk. Ben ook wel blij dat ik het gedaan heb. Maar hij roept me vanuit de vriezer ik zweer het je hahaha
Die cracker... mijn vriend ging opeens allemaal crackers staan eten om half 8. (die heeft nachtdienst vandaar dat hij zo raar eet en ik dus laat wakker ben want probeer met hem mee te slapen)
Afijn, toen kwam hij dus met de (oude) kaas aanzetten en toen had ik het niet meer... geef hier die cracker!!
Oooh en ik heb weer trek in iets... erg he lijk wel geobsedeerd met eten gewoon omdat ik het niet mag.