Ik ben vanochtend lekker de paarden gaan doen, met de auto want het zag er te donker uit. Half uurtje buitengereden met Amo, en Amica even gelongeerd.
En net een half uur gefietst om toch beweging te krijgen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ladyjoy schreef:Planning:
O: 2 ontbijtcrackers van LU, plakje kaas
T: 1.5 AH Evergreen
L: roti (roti, aardappelen, kouseband, kool, gekookt ei)
T: appel
A: ?
T: halve galia meloen
Beweging: 20 min fietsen, 1 uur en 3 kwartier sporten (1 uur cardio, 45 min krachttraining: rug, armen, buik). Huishoudelijke taken.
Mocca schreef:Net kamer opgeruimt, en nu weer aan de studie...
Tentamenweek.
Mocca schreef:Net kamer opgeruimt, en nu weer aan de studie...
Tentamenweek.
Mocca schreef:Ik doe nu 5vwo. Voor de tweede keer.
Sizzy schreef:Mornin'
Vandaag:
O: magere yoghurt met beetje allbran plus en aardbeitjes
1,5 uur buitenrit
t: appel
L: appelbeignet
paard in land en uit land gehaald
t: mueslireep
D: krieltjes met een tartaartje met sla met feta en tomaatjes
t: magere yoghurt met appel en aardbei
vossieman schreef:Waarom niet LJ. Volgend jaar als ik me examen heb gehaald ga ik waarschijnlijk naar de havo daar kijk ik naar uit.
Mocca schreef:Ik zou heel graag nu al een HBO opleiding gaan doen, maar moet helaas wel een middelbare school diploma hebben om aan HBO te beginnen, dus moet vwo gewoon afmaken.
Kan niet wachten totdat ik klaar ben!
Ik ben helemaal niet van de theorie, ik dóe veel liever dingen. Dat is ook de reden dat ik naar het HBO ga i.p.v. de uni.
Mocca schreef:Haha ja maar als ik al 7 jaar over mijn vwo doe, dan wil ik zowiezo wel een HBO opleiding, anders ga ik erg onder mijn niveau zitten en dat is ook niet leuk.
Universiteit is gewoon te veel theorie.
Maar als ik niet word toegelaten tot de HBO opleiding van mijn keuze, ga ik wrs wel naar de uni, om Duits te studeren.
vossieman schreef:Ik heb even nog een vraagje ik had aardappeltjes in de oven gedaan zout er op en kruiden erbij kom ik er achter als ik ze al op heb dat ik de olie was vergeten. Ik had het helemaal niet gemerkt maar kan je dat dan als een gekookte aardappel rekenen of moet je als nog voor gebakken gaan.
ladyjoy schreef:Mocca schreef:Haha ja maar als ik al 7 jaar over mijn vwo doe, dan wil ik zowiezo wel een HBO opleiding, anders ga ik erg onder mijn niveau zitten en dat is ook niet leuk.
Universiteit is gewoon te veel theorie.
Maar als ik niet word toegelaten tot de HBO opleiding van mijn keuze, ga ik wrs wel naar de uni, om Duits te studeren.
Hihi ik zeg ook niet dat je MBO moet gaan doen hoorIk zei gewoon dat het praktijkgedeelte op het MBO erg relaxed is en je er veel meer van leert dan het theoriegedeelte zelf.
Welke HBO opleiding wil je gaan doen?