Tot morgen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Daar ben ik weer
...
!
!
!!
...
!!
Ik heb trouwens vannacht 3 uur en 10 minuten geslapen...
??
...
...
en om 6.21 ging de wekker weer, tussendoor steeds het GSM-bliebje... (wist niet wat het was...)
...
!
Sizzy schreef:
!
Annetje schreef:Leuk trisca!
Morgen gaat de eigenaar van het paard dat ik rijd (zie profiel) voor het eerst er weer op!Ben echt benieuwd of hij er dit keer wel op blijft zitten en hij vindt of ik goed werk geleverd heb. Kan er zelf niet bijzijn, ik ben in Tilburg bij een concert van Fall Out Boy

)

. Veel plezier vandaag, geniet ervan!

) Even ter info, ik ben 21 jaar, 1.81 en 56-57 kg (dus ik kán gewoon niet te dik zijn, dat besef ik ook wel) maar ik vóel me dus wel erg stevig. Komt ook omdat mijn botstructuur nogal grof is. Ik had ook graag kleiner geweest (liefst een klein fijn meisje........ahum). Dit is dus voor mij niet nieuw maar speelt al een hele tijd. Het lijkt alleen steeds erger te worden en het is niet gezond, dat besef ik. (Als ik het even mag zeggen, ik ben echt geen domme koe ofzo, maar het lijkt sterker dan ik). Zo, dat is even ter info dat jullie weten met wie jullie praten. 
Tinkerloos, welkom!Tinkerloos schreef:Ik hou me deze week aan een normaal eetpatroon,(kwart ontbijt,koekje als lunch,en gewoon warm eten als avondeten) en ga vanaf maandag er weer stevig tegen aan.
!
. Zeker met jou hoeveelheid beweging!!
*jij alleen niet met mij, dat is dan weer jammer
*
Ik vertel hoeveel ik weeg, op het moment dat ik denk dat het een beetje te vertellen is
Ik kreeg alleen savonds hele erg kramp in mij maag
Ben toen maar in bed gaan liggen en nu heb ik er geen last meer van.