Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
moonsparkle schreef:Nou de courgette staat er buiten nog goed bij voor nu
Komkommers kunnen ook altijd zo lekker dramatisch doen, gelukkig trekken ze meestal snel weer goed bij, dus laat je niet afschrikken als die even zielig doet. Wel een teken dat er iets nodig is of juist iets niet nodig, zo had ik 'm vast een nachtje buiten gelaten wordt ie hard van![]()
[ [url=m/nFMFGH.jpg]Afbeelding[/url] ]
moonsparkle schreef:Kun je niet nog een komkommer opnieuw zaaien of durf je niet meerpeppers en paprika hebben best veel tijd nodig, maar misschien warm achter het glas dat het nog wel kan.
germie schreef:moonsparkle schreef:Kun je niet nog een komkommer opnieuw zaaien of durf je niet meerpeppers en paprika hebben best veel tijd nodig, maar misschien warm achter het glas dat het nog wel kan.
Ik heb geen komkommerzaden meer volgens mij. Pepers en paprika's doen het best goed, ze zijn 5 a 10 cm hoog nu. Ik heb er veel te veel, ze moeten naar grotere potten, maar nog te koud buiten. Over 2 weken ongeveer kan dat. Dan ga ik er ook mee verder. Nu eerst zorgen dat ze nog een paar weken in te kleine potjes overleven.
Nu nog peper of paprika zaaien is te laat. Ontkiemen duurt al 3 weken ongeveer.
Meloen, courgette, komkommer kan nog tot eind mei.
DemDeempel schreef:Ik moet het even enthousiast delen hier, sinds wij ons huis twee jaar geleden kochten wilde ik als afscheiding in de voortuin een rij dwerg fruitbomen.
Ik moest er twee aldi's voor langs, de eerste kreeg ze morgen pas binnen, maar ik heb mijn boompjes.
[ [url=m/8yRQan.jpg]Afbeelding[/url] ]