Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jezzi schreef:Mijn eetlust is een beetje weg de laatste tijd, dus ik ga proberen meer verspreid dingen met een hogere calorische waarde te eten.
O- havermout/banaan/ei pannenkoekjes, el jam, handje rozijnen
L- coleslaw, twee handjes rozijnen
D- pastasalade
T- 250 gr griekse yoghurt, appel, handje walnoten
__Leonie schreef:O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad, kaneel en appel.
L: Laatste helft salade van couscous, tonijn, sperziebonen, rode ui, cherrytomaten en feta.
T: banaan, 2 volkoren cracker met aardbei
A: basmati rijst met een curry van bloemkool, kipfilet, courgette, champignons, ui, sesamzaadjed en kokosmelk. Nog wat schijfjes komkommer voor ernaast.
B: 30 min fietsen, 30 min wandelen
Als ik nog honger krijg pak ik nog een peer. Maar vandaag weinig bewegen en het avond eten is nog niet zeker.
__Leonie schreef:__Leonie schreef:O: havermout met magere yoghurt, lijnzaad, kaneel en appel.
L: Laatste helft salade van couscous, tonijn, sperziebonen, rode ui, cherrytomaten en feta.
T: banaan, 2 volkoren cracker met aardbei
A: basmati rijst met een curry van bloemkool, courgette, champignons, ui, sesamzaadjed en kokosmelk. Nog wat schijfjes komkommer voor ernaast.
B: 30 min fietsen, 30 min wandelen
Als ik nog honger krijg pak ik nog een peer. Maar vandaag weinig bewegen en het avond eten is nog niet zeker.
Venthe schreef:vandaag
O: 2 speltboterhammen met appelstroop, 1 kapje speltbrood met pindapasta + kop koffie met opgeklopte halfvolle melk
T: banaan
L: 2 Turkse bolletjes met kip-kerrie salade, 1 turks bolletje met grilworst
T: 2 paaseitjes
A: tagliatelle met groene saus en gebakken zalm en salade van komkommer, tomaat, olijven en feta aangemaakt met olijfolie en peper en zout
T: schaaltje mona pudding + Kop koffie met scheutje halfvolle koffiemelk
B: 1 paardrijden, 5 km hardlopen
Anoniem schreef:O: havermout met peer, lijnzaad, kokosmelk en water
T: 2 vk crackers met huttenkase
L: salade van ijsbergsla, rucola, broccoli, tomaat, wortel, geitenkaas en pijnboompitten
T1: 2 vk crackers met pindakaas
T2: 2 gekookte eieren, wortel
A: verse spaghetti met spinazie/creme fraiche/kaas/walnoten
T:grapefruitpaar walnoten, 2 vk crackers met pindakaas, peer met 3 el magere kwark (niet zoveel gegeten met avondeten en net gesport, dus nog honger)
B: uur bodycombat