[HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

SAKKIA

Re: [HK]Door rustig en gezond verdwijnt de dikke kont, B.O.D. #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:26

Oh ik heb ook best heel erg veel make-up maar draag eigenlijk altijd hetzelfde. Als ik dan een keer uitga ofzo dan wil ik het nog weleens wat heftiger doen, tegen de tijd dat ik dan op plaats van bestemming aankom, zit het meestal wel weer gewoon :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:27

Ik heb laatst een heleboel aan m'n moeder gegeven :D :)) Ik gebruik het toch niet :+

haha ik heb met uitgaan een klein beetje foundation op, zwart lijntje onder m'n oog, beetje mascara en heel licht wat witte of bruine oogschaduw op :+

Heb wel altijd Blistex bij me :Y) haha

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:38

Ik ga even 1/2 uur mountainbiken! Even kijken hoe het gaat, als ik zelfde klachten krijg als gister stop ik maar.

Tot eind van de middag! :)

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:40

Succes!
Mountainbiken wil ik ook weer gaan doen, maar kan mezelf er nog niet echt toe zetten :o

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:44

Ik wil gewoon liever racefietsen denk ik. je hebt hier ook niet echt plekken waar je ruig kan mountainbiken :+ Maar goed het afschaffen van een fiets e.d. zit ik wel een beetje tegen aan te hikken en ik weet niet eens of ik het wel leuk vind :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:45

Qua makeup maken de merken me niet zoveel uit, al koop ik liever dingen van goede (niet belachelijk dure) merken die niet op dieren testen, zoals Gosh. Als ik make-up op doe, doe ik het ook goed: opvallende kleur eyeliner (heb fel lichtblauw, paars en goud) en wat mascara met een bijzonder kleurtje (meestal leg ik een laagje goud over mijn wimpers heen). Eventueel nog wat oogschaduw, lipgloss (of purol :+ )... Klaar.
Foundation enzo vind ik altijd zo'n troep bij mezelf, maar bij anderen staat het mooi :j

Vandaag heb ik al een uur gewandeld, en erheen en terug gefietst (naar het bos). Straks nog fietsen richting het dorp, en naar mijn bijlesklant. Al met al zit ik dan op een dik uur fietsen vandaag, dat is toch wel netjes.

Sakkia, wil jij fietsen gaan afschaffen dan? :+

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:45

Oh in het bos doe ik niet hoor := Ben ik te schijterig voor :')
Ik doe gewoon langs de weg fietsen :j Maar mountainbike fietst gewoon lekkerder (en sneller :)) ) dan gewone fiets :P

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:47

Foundation doe ik ook niet echt aan, maar met uitgaan ofzo doe ik wat van die colour adapt foundation op zodat ik niet zo'n glimhoofd krijg :')

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:50

Zoo net gelunched! :D lekker in het zonnetje op het terras…nu echt geen motivatie meer :oo

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:55

Hahahaha FF nee hoor, te snel getypt denk ik :D :D
Maar goed de AANschaf van zo'n fiets liegt er meestal niet om, helaas :n

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:57

Oke, ik werd net geadviseerd door iemand die er vanaf weet om 2 weken rust te pakken. Had zelf afgelopen week een week rust gepakt maar dat is dus niet genoeg, vandaar dat ik gister weer klachten had. Want waarschijnlijk is het scheenbeenirritatie(shin splints). De symptomen stemmen overeen met mijn symptomen, ook de plek. hmmpff

Zijn er nog sporten oid die toch veel conditie vragen zonder dat je je benen hoeft te gebruiken?

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 13:58

racefietsen idd, wielrennen dus. :) Die zijn duur idd. :oo

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:01

Nou daar heb ik ook last van gehad narrator en ik ben echt maanden uit de roulatie geweest :o je moet er echt heel erg mee oppassen hoor. Echt rust houden en zodra je weer gaat lopen en je voelt het nog dan ook direct stoppen.
het is echt heel erg pijnlijk. Heb er trouwens wel de 4mijl van Groningen mee gelopen :o aan beide benen :D

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:03

Wooww. :oo & aan 2 benen. :7
ik heb gelukkig maar aan 1 been. En het is nu nog neit zo erg, maar de symptomen:
In het begin doet het pijn, vervolgens lijkt het alsof de spieren op zijn gewarmd en lijkt het alsof het gewoon spierpijn is.
Maar daar moest je dus mee opassen want vaak doet het na een tijdje hardlopen weer pijn.

Had je ook al echt die onsteking? of alleen nog maar irritatie?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:09

Ontsteking aan 1 irritatie aan de ander :j
Kan je wel vertellen dat de 4mijl heel leuk was maar bijzonder pijnlijk, en dan is 6,4 km best heel erg ver :D :D
Als ik nu een stukje ga rennen, laatst een klein stukje op laarzen voel ik ze direct weer, maar na het hardlopen niet meer, het trekt nog wel. Na het hardlopen moet je zorgen dat je je kuiten goed verzorgt en even rekt en strekt, want de echte pijn schijnt daar vandaan te komen

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:11

okee! Ja ik rek ze altijd op.. 2x in het begin en tussen door nog even. Kan het ook te maken hebben met het uitlopen(dat doe ik namelijk nooit echt lang)?

Nu ik niet kan sporten even, moet ik me eetpatroon ook aanpassen. Heeft iemand enig idee hoeveel kcal ik dan binnen moet krijgen of blijft dat wel het zelfde?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:55

roeien narrator, is ook een hele goede

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:55

Nee je moet het aan het eind doen ;) Niet te veel rekken maar dat je het net voelt is genoeg. De rest van mijn lichaam doe ik ook niet rekken.
Goede manier is om even op de grond te gaan zitten en dan met een handdoek om je voet en dan aantrekken zeg maar :+

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:00

Zo, klaar met werken. Nu richting vergadering racen en ondertussen nog ergens een lunch vandaan toveren :+ ff langs de menza lopen maar...gewoon nog 0 tijd gehad :\

Tot vana ladies!!

narrator

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:04

ik weet wat je bedoelt idd sakkia, maar ik doe zelf meestal 1 been op een verhoging en dan andere been naar achter(waarvan je de kuitspieren oprekt) als je snapt wat ik bedoel.

Met roeien moet je ook je benen mee laten werken dacht ik(wat betreft het fitnessapparaat)? Of hoe zou je het anders doen?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 15:06

Ja maar dan heb je geen last van die spier.
Volgens mij is het een irritatie of ontsteking van de spier of pees op de aanhechting met het bot. Maar goed dat moet jij beter weten.

*edit* jij doet toch fysiotherapie studeren??

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:24

SAKKIA schreef:
Nee je moet het aan het eind doen ;) Niet te veel rekken maar dat je het net voelt is genoeg. De rest van mijn lichaam doe ik ook niet rekken.
Goede manier is om even op de grond te gaan zitten en dan met een handdoek om je voet en dan aantrekken zeg maar :+

laat dat nou net 1 van de slechtste manieren zijn om te rekken! je zet dan alle druk op de voorvoet, waardoor de achillespees het enorm te voorduren krijgt.

ik ga na de uni. heb tot 22.00 college. bleh!
tot morgen dus maar meisjes!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:28

Gosh heb ik eens concealer van geprobeerd. Nooit meer het stonk als de pest en mijn huid onder mijn ogen heeft een maand geirriteerd geweest.

Zo heb welgeteld 7 mega blijnen op en onder mijn voet. Mijn schoenen zijn te groot zodat men voet naar beneden schoof en auw auw pfff. En heb zaterdag een date waarbij ik toch wel sexy schoenen wil dragen :(

En vanmiddag heerlijke sandwish met smos gegeten, wat heeft dat gesmaakt

CalvinM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:35

Wat ga je doen met je date katia? Plaats je wel een uitgebreid verslag? :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 16:40

Tuurlijk! hopelijk is het een leuk verslag. Geen idee wat we gaan doen is een verrassing. Ben nu al super zenuwachtig!

Hahaha jeetje jullie hebben mij ook overtuigt, nu zat ik te preken in het obesitas forum voor mensen met een gewichtsoperatie. Over hoe hun dag zo arm is en totaal niet verspreid! En ik weet dat ze meer kunnen eten maar de vakantie is geweest en dit zijn de mensen die hun laten gaan. Inplaats van een mooi schema te behouden.

Ze eten
O: Toastje met kaas
M: 4mini beschuitjes
A: groenten met een beetje zalm

En wat komt er dan 2 of 3 paaseieren. Wat wil je normaal dat je zoiets begint te doen.

Bij deze wil ik jullie bedanken voor de wijsheid :j die ik zoveel mogelijk opvolg in goede dagen!

Krijg zo een getuigen van rustig en gezond verdwijnt de dike kont gevoel, het gezond dieet geloof gaan preken :D }:0