Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sylhouet schreef:De fotocamera van mij én de moeders zal zeker meegaan, dus foto's genoeg!
Iedereen die morgen foto's wil zien die moet mij morgen maar even haar e-mail adres sturen, dan mail ik ze door.
Ga ze natuurlijk niet vóór de bruiloft op internet zetten![]()
!
maartje_h schreef:spannend zeg astrid
ja kan me voorstellen dat je op zo'n moment je moeder mist trisca..
ik moet mijn jurk nog uitzoeken
Sylhouet schreef:Tha_Niekje schreef:Erg spannend hoor Astrid!!
Iig heel veel plezier morgen!! En wel foto's (laten) maken hea!!
De fotocamera van mij én de moeders zal zeker meegaan, dus foto's genoeg!
Iedereen die morgen foto's wil zien die moet mij morgen maar even haar e-mail adres sturen, dan mail ik ze door.
Ga ze natuurlijk niet vóór de bruiloft op internet zetten![]()
!
trisca schreef:ach meis wat zul je je moeder missenwanneer ga je trouwen?
We laten net na de ceremonie duiven los voor mijn moeder, witte duiven..Het maakt het er inderdaad niet makkelijker op dit jaar. Ook tijdens het afstuderen. Kan me nog zogoed herrinneren hoe ze mij weer aan de studie kreeg als ik het even niet zag zitten..
![]()
Heb van de week over haar gedroomd. Realiseerde het me pas later. In mijn droom was ik op de grote dat vergeten een kapper te regelen. Iemand deed mijn haar later toen ik wakker werd herkende ik ineens het gevoel van haar handen door mijn haar.. Zij stond daar achter mij. Krijg nu nog een raar gevoel in mijn maag als ik terug denk aan deze droom. Zal het iets betekenen?![]()
Ik wil wel foto's zien hoor Astrid!
trisca schreef:maartje_h schreef:spannend zeg astrid
ja kan me voorstellen dat je op zo'n moment je moeder mist trisca..
ik moet mijn jurk nog uitzoeken
wanneer ga je trouwen?
We laten net na de ceremonie duiven los voor mijn moeder, witte duiven..Het maakt het er inderdaad niet makkelijker op dit jaar. Ook tijdens het afstuderen. Kan me nog zogoed herrinneren hoe ze mij weer aan de studie kreeg als ik het even niet zag zitten..
![]()
Heb van de week over haar gedroomd. Realiseerde het me pas later. In mijn droom was ik op de grote dat vergeten een kapper te regelen. Iemand deed mijn haar later toen ik wakker werd herkende ik ineens het gevoel van haar handen door mijn haar.. Zij stond daar achter mij. Krijg nu nog een raar gevoel in mijn maag als ik terug denk aan deze droom. Zal het iets betekenen?![]()
Ik wil wel foto's zien hoor Astrid!
trisca schreef:Trusten denice.
Dank je Maartje. Ik mis haar inderdaad erg. 29 april is het 2 jaar geleden. Ik heb er vrede mee, is beter zo, maar sommige momenten wordt je wel even met je neus op de feiten gedrukt
Nienke_ schreef:trisca schreef:Trusten denice.
Dank je Maartje. Ik mis haar inderdaad erg. 29 april is het 2 jaar geleden. Ik heb er vrede mee, is beter zo, maar sommige momenten wordt je wel even met je neus op de feiten gedrukt
Ik had dit nog niet gelezen toen ik mijn berichte hiervoor plaatste.
Toevallig is mijn moeder ook op 29 april overleden
maartje_h schreef:een dikke knuff voor iedereen die hem op dit moment goed kan gebruiken