Spijkerbroek die ik een maand geleden terug vond achter in de kast, zat toch wel een béétje strak.
Toen toch maar eigenwijs gedragen, maar erg lekker zat het niet. Vandaag weer uit de kast getrokken, en paste perfect.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toen toch maar eigenwijs gedragen, maar erg lekker zat het niet. Vandaag weer uit de kast getrokken, en paste perfect.

kreeg ik van een vriendin

.
Ilse schreef:Mijn dag;
O: Kom Fruit n Fiber met magere melk
T: Een banaan
L: 2 volkoren boterhammen met Becel light en een plak 20+ kaas en 1 volkoren boterham met Becel light en kipfilet.
T: Bakje magere yoghurt met een beetje Fruit n Fiber
D: Tuinbonen, zilverliesrijst, 3 plakjes beenham en sla (met croutons) en toe een bakje Optimel yoghurt.
T: Bakje ijs

Maar vind het zo moeilijk nee te zeggen als er allemaal soorten op tafel staan en iedereen zit te eten

Vanavond rond 9 uur grapefruit op, daarna 2 café noir koekjes, en net nog een kiwi. Nu snel naar bed voordat ik naar nog meer grijp.
erg lekker vind ik en maar 6% vet.

. Ik vrees dat ik anders nl elke dag paprika gevuld met champignontomaat ga eten

. Maar ik heb wel een receptje gezien van een witloftaartje! Waar de witlof als bodem gebruikt wordt dus zo'n dingen ga ik dan maar in elkaar duwen de komende weken.

van avondeten is dus ook niet echt sprake...