Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bhriseis schreef:O: 60 g haver, 200 ml rijstmelk, lijnzaad; glas melk; kop thee
T: 1 paleo scone (met enkel rozijntjes; noten en appels waren op)
B: Paarden verzorgen, alles in- en uitladen op kamers
T: 1 appel
B: Een uur wandelen door de stad
L: 60 g meergranenbrood met geitenkaas, pesto, kruiden, tomaat, sla, komkommer
T: 150 g kwark met 1 el speltmuesli en 1 el zadenmix, 2 g cacaonibs; appel
B: 1 uur Essentrics (dvd), kwartiertje wandelen
A: 100 g pastasalade (restje) met sla, beetje tomaat, kiemen, geraspte worteltjes, komkommer in yoghurtsausje, witte kool, soort van erwtenpuree en een lepel dressing. Heel lekker, maar ik kreeg het niet allemaal op + door de dag nog een beetje studentenhaver
T: 60 g zelfgemaakte suikervrije chocolademousse

Geen hele nette lijstjes, maar al beter als de rest van de week. Weer even wat strakker komende tijd want merk dat ik laatste tijd sinds het snoepen er wat ingeslopen is weer meer hoofdpijn krijg..
), stagedienst
, aarbei/banaan smoothie
imd schreef:O: havermout met walnoten
T: twee koffie met melk en suiker
L: 2 speltboterhammen met phila light, komkommer en rucola + 1 met pindakaas
T: een kleine smoothie met kiwi, banaan, minneola, een paar frambozen en magere yoghurt
D: 3 pitabroodjes met 160g shoarma, veel sla, paprika en tomaat en n beetje yoghurt-knoflooksaus
T: stukje pure chocolade en 'n decaf cappuccino
D: 500ml water, 600ml thee
B: 20 minuutjes fietsen
en 3 dadelsKarinvdM schreef:O: Grutten met cacao, kokos en kokosolie
T: Galia en 3 dadels
L: Tomaten-groente soep en een salade met rucola, ijsbergsla, cherrytomaat, komkommer, paprika en gerookte forelen 3 dadels
T: Zelfgemaakte choco en een milkshake van bevroren banaan en amandelmelk
A: Andijvie met champignons en cherrytomaatjes uit de wok met een zelfgemaakt 'sausje', kalkoenfilet. Kwark met verse aardbeien
T: 6 dadels, handje cashewnoten
D: Thee en water
B: Paardrijden
) avocado, plak roggebrood met kaas en pindakaas
Lekkerst met kokosolie, maar die was op. Evt drupje honing of ander zoetstof. phormicola schreef:O: 1/2c steelcut havermout, chia en lijnzaad, 1 banaan, whey, el palmsuiker, cacao, klein handje walnoten
B: 60min KT: benen en billen,ik neem een flesje Mars Refuel mee en hoop dat ik het niet nodig heb
T: shake van whey, 1 banaan, 150ml halfvolle melk, rest water, handje DV bosvruchten
L: 3 sneetjes roggebrood, kipfilet, beenham en schapenkaas, halve el zelfgemaakte eiersalade, groene salade met wat kruiden en citroensap
B: schoonmaken
T:3 gedroogde abrikozen, paar schepjes Griekse yoghurt, lijnzaad, stevia en kaneelKadetje met 1 haring en uitjs
A: 3 hertenworstjes, aardappelpuree met melk en grasboter, rode kool met appel, schep gravyglas halfvolle melk
Heb nu ook goed spierpijn!
.
Jezzi schreef:Vandaag
O- 250 gr griekse yoghurt, el aardbeienjam zonder toegevoegde suiker
L- coleslaw
T- 2 handjes rozijnen, 3 crackers met smeerkaas
D- volkoren spaghetti, spinazie, mozzarella en tomaat
, dus ik ga proberen meer verspreid dingen met een hogere calorische waarde te eten.