Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
wendyP schreef:broodje kaas.in de oven is heerlijk! vooral als je het dan laat afkoelen en het knapperig word!
o: drie crackers met kaas
t: biscuitjes met stukjes chocolade erin
l: 2 maïs boterhammen met chocopasta
t: appel + bakje appelmoes
a: rijst met kip
t: bakje aardbeien
b: 1 uur fietsen, 1,5 uur kickboksen & een uurtje gegymd op school (op de lackline)
dit wordt mijn lijstje vandaag, wat vinden jullie ervan?
Chernique schreef:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. HELP.![]()
Ik grijp een flinke handje blauwe besjes uit het doosje, was ze af en stop ze in mijn mond.
Pak nog een flink handje en proef een verrot besje ertussen zitten. Bah dacht ik.
Wil ik nog een handje pakken.. ik kijk, was ze af en breng mijn hand naar mijn mond.. ZIE IK OPEEN EEN GLIBBERIG MINI SLIERTJE?! Het leek wel een wormpje ofzo.
Misschien heb ik er ook wel eentje gegeten?!
Wat voor worm is dit en wat moet ik nu doen?![]()
Zit maar te googlen maar ik word er niet wijzer van.. Ik blijf wel zoeken maar ik denk ik plaats het ook gelijk hier..
Heb dus 2 flinke handjes gegeten. Ze smaakte prima op 1 rot besje na.
Edit: Is het misschien een aaltje geweest?![]()
Lijkt me sterk dat je er ook 1 hebt opgegeten, en als het wel zo is; dat beestje is of doodgekauwt of binnen 10 seconden dood door je maagzuur. In Afrika is wormen eten heel normaal, en soms zelfs een lekkernij. Zou me er niet zo druk over maken!
Ohgod ik word echt gek. Nu lijkt het wel alsof mijn buik begint te rommelen. Maar dit kan toch nooit zo snel.
Oké ik moet even rustig worden ghehe.
Chernique schreef:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH. HELP.![]()
Ik grijp een flinke handje blauwe besjes uit het doosje, was ze af en stop ze in mijn mond.
Pak nog een flink handje en proef een verrot besje ertussen zitten. Bah dacht ik.
Wil ik nog een handje pakken.. ik kijk, was ze af en breng mijn hand naar mijn mond.. ZIE IK OPEEN EEN GLIBBERIG MINI SLIERTJE?! Het leek wel een wormpje ofzo.
Misschien heb ik er ook wel eentje gegeten?!
Wat voor worm is dit en wat moet ik nu doen?![]()
Zit maar te googlen maar ik word er niet wijzer van.. Ik blijf wel zoeken maar ik denk ik plaats het ook gelijk hier..
Heb dus 2 flinke handjes gegeten. Ze smaakte prima op 1 rot besje na.
Edit: Is het misschien een aaltje geweest?![]()
Ohgod ik word echt gek. Nu lijkt het wel alsof mijn buik begint te rommelen. Maar dit kan toch nooit zo snel.
Oké ik moet even rustig worden ghehe.
Saartjuh_b schreef:Prachtig lijstje bhriseis!
Valt me op dat je vaak geen 'echt' avondeten eet chernique?
Cheetahfan schreef:O: magere yoghurt met stukjes gedroogd fruit, peer
B: half uur hardlopen
L: 1 bb met aardbeien, 2 lu crackers met klein beetje pindakaas
T: appel, sinaasappel, 2 dropjes
A: uit eten bij een pizzeria.