Ik dacht ook dat je een complete set voor je paard bij je polo's aangeschaft had :p zo verkoop ik namelijk mijn veel te dure aanschaffen aan mijn ma. Die heeft weinig met paarden. Nou ben ik geen setjesfreak, maar ik moet toch wel uitleggen dat een nieuw dekje af en toe nodig is :p
xingridx
Geplaatst: 21-04-09 11:52
Petulan schreef:
Ingri, ik zou Bart even een berichtje hier over sturen. Misschien dat hij dit kan achterhalen?
Heb net de hengstenhouder een mail gestuurd of ik van de week even langs mn merrie mag komen. Voelt heel erg ´Penny´ aan, maar tis ook zo stom! Zo zit je er elke dag op, en zo heb je ineens niks!
Hoe lang staat je merrie daar al petulan? Hier is het altijd met een paar dagen weer naar huis, woensdag brengen bijvoorbeeld en vrijdag/zaterdag terug.
Even een tip: als degene die probeert te hacken ook meeleest, zou ik het niet op internet bespreken.
Amaryllis
Geplaatst: 21-04-09 12:13
CalvinM schreef:
Hoe lang staat je merrie daar al petulan? Hier is het altijd met een paar dagen weer naar huis, woensdag brengen bijvoorbeeld en vrijdag/zaterdag terug.
Ze is nu een week weg. Afspraak is dat ze drachtig terug komt, ongeacht de tijd die het nodig heeft. Aangezien ze eerst nog gespoeld moest worden, hengstig gespoten en ze moeilijk drachtig wordt, denk ik niet dat ze voor het weekend thuis is
Ja is ook zo Laat het nu ook wel even rusten, volgens mij gaat het nu goed en heb mailtje gestuurd of er te achterhalen is wie het zou kunnen zijn, dat wacht ik gewoon even af!
Paardje van de buuf gedaan. Net op stal, zou met stalgenootje gaan rijden, heeft Tryggur een ijzer los Dus maar even gezellig samen wat door de bak gestapt, dat kon wel even Morgen komt de hoefsmid 'm even vastslaan
Ennn stalgenootje wat ik altijd groomde met mennen en die opeens een ander ging vragen en voor zondag weer bij mij kwam aankloppen (waar ik dus voor heb bedankt) was op stal en negeerde mij compleet en ging echt lelijk doen tegen stalgenootje waar ik mee aan het rijden was, dus waarschijnlijk omdat zij nu met mij omgaat.. Pfffff, en dan ben je volwassen
Vanmorgen weer naar school gebeld over m'n boeken, wát een domme telefoonmuts! Ik: "Hoi met Wendy, ik bel over informatie over mijn boeken, er zou inmiddels met de drukker gesproken zijn" Zij: "Ik ga het even navragen, momentje" *in de wacht* *5 minuten later* Zij: "Hallo met...." Ik: "Ja met Wendy nog steeds" *stilte* Ik: "Je zou even navragen over m'n boeken..." Zij: "Ohja, ga ik nu even doen, momentje" *in de wacht* *3 minuten later* Zij: "Hallo met.." Ik: "Ja nog steeds met Wendy, dit schiet niet op, geef me nou maar een ander!!"
Geduld was op Naja toen kreeg ik iig iemand anders die me kon vertellen dat mijn boeken morgen aankomen
Ik heb ook niet vaak make up op Krijg snel pukkeltjes door foundation En van mascara als ik dat te vaak op heb hele rode geïrriteerde ogen. Heb nu dure van Clinique en die is heel fijn Maar moet het niet elke dag opdoen Meestal wel gewoon naar school en als ik uitga oid. Maar als ik gewoon bij de paarden ben ofzo niet
Nog steeds geen veulie? Wordt steeds spannender
Ik moet ook kleren zelf betalen Maar ouders betalen nog wel school voor me en m'n paard, dus dat is wel superlief
ben helemaal niet bijgelezen Had vanmorgen cursus en nu erg druk om mijn verloren morgen qua werk weer in te halen.
Jeetje Ingrid dat is wel balen zeg, hoop dat je er achter kan komen wie zoiets doet
Ik heb altijd wel make up op Heb niet zo snel last van mijn huid Ik gebruik altijd biodermal creme en spul om mijn gezicht schoon te maken, echt super spul is dat Kan trouwens niet zo goed tegen de oogpotloden e.d. van de HEMA
O: bak cornflakes met halfvolle melk T: 2x Kiwi, 1x mandarijn L: 1 bb met zalm 1 bb met gegrilde kip, 2 crackers met filet americain (mijn grote verslaving) + appel T: 1 Fruitkick D: maaltijdsalade in de auto T: ?