6 dagen geleden

Nu

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Eleadoras schreef:Hier sinds begin dit jaar twee bakken van makkelijke moestuin. Vandaag voor het eerst geoogst, een bak vol spinazieZo leuk om te zien hoe alles groeit
Lunameyza schreef:Als iemand anders uien heeft, hoe gaat het daar mee? Ik vraag me af of het normaal is dat ze zo traag lijken te groeien, ik heb al weken alleen nog maar een sprietje met bij een enkeling een beginnend 2e sprietje. Maar misschien is het wel normaal, eerste keer ui voor mij namelijk
germie schreef:Eleadoras schreef:Hier sinds begin dit jaar twee bakken van makkelijke moestuin. Vandaag voor het eerst geoogst, een bak vol spinazieZo leuk om te zien hoe alles groeit
Heb je die 'tassen'? Ik had er 2 van de secret santa surprise. Heb ze nu dus gevuld met tuinaarde en in de anderen staan wat bietenplantjes.
Snijbiet wil hier totaal niet, wat doe ik fout? Het komt op en sterft daarna weer.
germie schreef:Lunameyza schreef:Als iemand anders uien heeft, hoe gaat het daar mee? Ik vraag me af of het normaal is dat ze zo traag lijken te groeien, ik heb al weken alleen nog maar een sprietje met bij een enkeling een beginnend 2e sprietje. Maar misschien is het wel normaal, eerste keer ui voor mij namelijk
Ik heb in oktober ui gepoot en dat moet tot juli ongeveer staan voordat het klaar is. Dus dat duurt nog even. Er zijn dus ook traag groeiende uien.
germie schreef:Eleadoras schreef:Hier sinds begin dit jaar twee bakken van makkelijke moestuin. Vandaag voor het eerst geoogst, een bak vol spinazieZo leuk om te zien hoe alles groeit
Heb je die 'tassen'? Ik had er 2 van de secret santa surprise. Heb ze nu dus gevuld met tuinaarde en in de anderen staan wat bietenplantjes.
Snijbiet wil hier totaal niet, wat doe ik fout? Het komt op en sterft daarna weer.
Lunameyza schreef:Als iemand anders uien heeft, hoe gaat het daar mee? Ik vraag me af of het normaal is dat ze zo traag lijken te groeien, ik heb al weken alleen nog maar een sprietje met bij een enkeling een beginnend 2e sprietje. Maar misschien is het wel normaal, eerste keer ui voor mij namelijk
Cabelona schreef:Lunameyza schreef:Als iemand anders uien heeft, hoe gaat het daar mee? Ik vraag me af of het normaal is dat ze zo traag lijken te groeien, ik heb al weken alleen nog maar een sprietje met bij een enkeling een beginnend 2e sprietje. Maar misschien is het wel normaal, eerste keer ui voor mij namelijk
Heb je poot ui of zaai ui?
mijn poot ui beginnen redelijke plantjes te worden, behoorlijk veel stengels die nu zo'n 10 - 15 cm hoog zijn.
Marisje76 schreef:Bij mij komt nog niks op , zelfs m'n radijsjes niet snap er niks van.. nieiw zakje, zitten al 3 weken in de grond je zou toch zeggen dat ze met dit weer eruit moeten schieten