Ik vind je lunch vrij weinig, Narrator Voor de rest zijn je tussendoortjes wel ok, maar 1 bb voor je lunch is echt heel weinig ook al heb ej er ook 2 stuks fruit bij
Ja dacht ik ook, maar zit maar op 1100 ckal. Exclusief drinken trouwens, maar dat is voornamelijk thee en water, dus dat telt toch niet mee. En excl mijn tussendoortje 's avonds. Moet dus nog wel even iets bij.
Lijkt me idd vervelend ingrid.. Heb je niemand je wachtwoord gegeven? Of je stond miss nog bij je vriend onlien op bokt of op je werk(maar volgens zit je daar nu. )
ja ik zit op mn werk. Ik kan mn wachtwoord niet meer veranderen
DAMN! Zou niet weten wie er zo triest zou kunnen zijn, sta verder nergens online, iemand heeft gewoon mijn mail gehacked, mijn wachtwoord opgevraagd bij bokt en het nu veranderd
hilarisch hier: er loopt een professionele fotograaf rond in het pand die foto's aan het maken is voor een website, een lesmethode en een onderwijsblad. Sta er al megavaak op en ben al een aantal keren gevraagd bepaalde zaken te herhalen of in scene te zetten hou hier helemaal niet van!