Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Slotty schreef:ontbijt: afbakbroodjes (1 wit pistoletje en zo'n klein bruin 'lunchbroodje' van AH. IVM moederdag) 1/8 meloen en 8 aardbeien.
t: (ik geloof dat ik vandaag niks opheb..)
L: 1 volkoren boterham met ham/kaas/tomaat en 1 donkerbruine (AH brood.. heel donker) met filet american en een beschuitje hagelslag.
T: -
A: 1 bruine boterham met dikke laag pindakaas.
t: hoop op lekkere koekjes..
LittleAnn schreef:LJ meid fijn dat het wat beter gaat, misschien toch die ontstoken borstspier? Kan afschuwelijk veel zeer doen weet ik uit ervaring en het geneest niet snel doordat je met het ademen steeds je borstkas beweegt.... Wat is er met liga gebeurd dan, kan het niet vinden?
ladyjoy schreef:Mijn dag:
O: 2 br boterhammen; kipgehakt, glas Soja bosvruchten
T: br bolletje; vruchtenhagel
T: pakje droge crackers, 8 Pringles
L: kipsalade van de KFC, Crispy Burger (zo'n heel klein dingetje)
T: - (lunch was om 16 uur)
A: zvrijst, kipfilet, magere spekjes & sperziebonen
T: halve galia meloen
Beweging: geen (ik reken 2 baantjes zwemmen niet mee, kan helaas nog niks doen)
Humphrey schreef:Vandaag:
O: 1 kom Allbran met sojamelk
T: Appel
L: Kom met handje aardbeien, 2 kiwi's, kersensojayoghurt, wat muesli
T: 1 mb met blokje kaas
40 min hardlopen
T: handje druiven
D: Volkoren spirelli met broccoli, boursin en sesamzaadjes
T: 2 wortels met wat cocktailsaus
Vocht: 1,5 liter water
Pivanti schreef:Vervelend allemaal Lana!
Ik ben heel de dag op pad geweest Vanmorgen half9 weggefietst (9km heuvellandschap) en toen met de kar en nog wat ruiters hele dag weg geweest half11 vertrokken, waren 19u op stal weer. Ben net thuis. Uiteraard ook 9km heuvellandschap terug gefietst![]()
Qua eten niet zon goed dagje
O: 1 vk boterham theeworst en 1 rijstewafel
L: 2 vk boterhammen theeworst, 2 koude pannekoeken met poedersuiker en paar tucjes
T: krentebol en een mini appelflapje en halve bounty
D: -
T: ?
ben net pas thuis... misschien zo nog iets eten, eerst even douchen, ben zwart haha
Flevogirly schreef:Pivanti schreef:Vervelend allemaal Lana!
Ik ben heel de dag op pad geweest Vanmorgen half9 weggefietst (9km heuvellandschap) en toen met de kar en nog wat ruiters hele dag weg geweest half11 vertrokken, waren 19u op stal weer. Ben net thuis. Uiteraard ook 9km heuvellandschap terug gefietst![]()
Qua eten niet zon goed dagje
O: 1 vk boterham theeworst en 1 rijstewafel
L: 2 vk boterhammen theeworst, 2 koude pannekoeken met poedersuiker en paar tucjes
T: krentebol en een mini appelflapje en halve bounty
D: -
T: ?
ben net pas thuis... misschien zo nog iets eten, eerst even douchen, ben zwart haha
Ow sportief![]()
Maar als ik jouw was zou ik nog wel een boterham nemen ofzo..
benangelique schreef:blij dat ik vanaf morgen weer gewoon in het 'werkritme' zit.