Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Epona_ schreef:Annetje schreef:Ooooow okéKlinkt lekker die yoghurt! Waar kan je die kopen?
Hier in de Aldi maar ik weet niet of jullie dat hebben in Nederland ?
Maethoriel schreef:Zijn er hier trouwens nog meer mensen die last hebben van cellulitis? Ik wel dus, en ik vind het echt heel naar
Ik had het overigens ook al toen ik nog maat 36 had (those good old days), heb een enorm slechte doorbloeding en ook wel een paar kleine blauwe adertjes op m'n bovenbenen
Wat doen jullie aan die (#*!)%$!@-sinaasappelhuid?
Ik scrub nu elke dag en smeer het in met speciale anti-cellulitiscrème van de Etos
Maethoriel schreef:Lastig, aardappels zijn juist zo lekker
En aardappelpuree?
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die last hebben van cellulitis? Ik wel dus, en ik vind het echt heel naar
Ik had het overigens ook al toen ik nog maat 36 had (those good old days), heb een enorm slechte doorbloeding en ook wel een paar kleine blauwe adertjes op m'n bovenbenen
Ik scrub nu elke dag en smeer het in met speciale anti-cellulitiscrème van de Etos
Annetje schreef:Maethoriel schreef:Zijn er hier trouwens nog meer mensen die last hebben van cellulitis? Ik wel dus, en ik vind het echt heel naar
Ja heb ik ook heel erg op mijn bovenbenen/billen. Wat ik eraan doe? Geen fluit! Er is echt niets aan te doen. Scrubben tot je een ons weegt, tot bloedens toe en smeren met ranzige en dure dingen: Het helpt niets!
denice schreef:je kan het echt wel verminderen door meer te gaan bewegen en zorgen dat je verpercentage daar lager wordt!! misschien gaat het inderdaad nooit helemaal weg, maar dan nog even een zonnebankje erover en je ziet er haast niets meer van.. ik had het ook best erg, tot ik ging hardlopen, gezond eten en zonnebanken...
mijn moeder is ook gaan sporten en ook bijna alles weg! (ook de zonnebank af en toe)
dus misschien heet dat er mee te maken? ik zou me er niet blind op staren hoor...
Tha_Niekje schreef:Nog even door de stress heen bijten, Iris!!
Daarna kan je wel weer verder met afvallen
Enne, welke paarden wil je dan gefotoshoot??
Heb alweer een gedeelte van de foto's van vandaag klaar... Nu nog 300 uitzoeken![]()
trisca schreef:HIhi.. Eigenlijk zowel Goldy als Weelde zijn al heel lang niet meer vastgelegd..
We zien wel, eerst maar even doorbijten inderdaad![]()
Ik ga met Weelde een startkaart aanvragen
denice schreef:zonnebankendie deed je nog niet zag ik
als je een kleurtje hebt valt het minder op! en wordt de doorbloeding van je huid beter.. al zit het daaronder natuurlijk. ach het wordt zomer, gratis zonnen dus!