Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
marrianne schreef:pff dit weekend maar geen lijstje bijgehouden, zaterdagavond mezelf te buiten gegaan aan cake met vanilleijs.. echt heel slecht maar nu de broekriem maar weer aantrekken.
Ochtend: 70 gram havermout met lijnzaad en handje rozijnen.
Beweging: kwartiertje lopen van metro naar kantoor
Tussendoor: appel
Lunch: bleekselderijsalade met appel en rozijntjes en een dressing van magere yoghurt, halvanaise en beetje mosterd
Tussendoor: sinaassappel
Avond: 3 vezelrijkcrackers met iets van philadelphia
Tussendoor: stuk of 10 gewelde pruimen.
Beweging: 30 minuten GRIT, 15 minuten crosstrainer, 10 minuten fietsen
Anoniem schreef:marrianne schreef:pff dit weekend maar geen lijstje bijgehouden, zaterdagavond mezelf te buiten gegaan aan cake met vanilleijs.. echt heel slecht maar nu de broekriem maar weer aantrekken.
Ochtend: 70 gram havermout met lijnzaad en handje rozijnen.
Beweging: kwartiertje lopen van metro naar kantoor
Tussendoor: appel
Lunch: bleekselderijsalade met appel en rozijntjes en een dressing van magere yoghurt, halvanaise en beetje mosterd
Tussendoor: sinaassappel
Avond: 3 vezelrijkcrackers met iets van philadelphia
Tussendoor: stuk of 10 gewelde pruimen.
Beweging: 30 minuten GRIT, 15 minuten crosstrainer, 10 minuten fietsen
mee eens, maar met de tijd dat ik sport en mijn werktijden wordt het vandaag heel lastig om in de avond fatsoenlijk te eten, vandaar al mijn lunch...
Dat is wel héél weinig..
KarinvdM schreef:O: Grutten met cacao, kokos en kokosolie
T: Galia en 3 dadels
L: Tomaten-groentesoep en een snee roggebrood met cottage cheese, ijsbergsla en paprika en 2 opgerolde plakjes kalkoenfilet met rode pesto en rucola
T: IJsje bij de ijssalon (3 bolletjes; 2 yoghurtijs en 1 kwarkijs), Galia
A: Fritatta van 2 eieren met kwark, veel groente, tomaat, cherrytomaatjes, Feta en parmezaanse kaas. 2 plakjes kalkoenfilet, 3 dadels
T: Handje gojibessen, borrel en wat stukjes kaas en rolletjes van kalkoenfilet, rode pesto en rucola.
D: Thee, water en Slimpie
B: 6,5 km hardlopen, 27,5 km fietsen en paardrijden