Maethoriel schreef:En alweer een reden om niet aan vreetbuien te doen: ik heb krámp, niet leuk
En ik boer nog steeds die gore patat op
Ja, Kelly heeft haar portie wel weer gehad voor een tijdje
Hihi ik dacht dat jij GEEN patat zou gaan eten?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Maethoriel schreef:En alweer een reden om niet aan vreetbuien te doen: ik heb krámp, niet leuk
En ik boer nog steeds die gore patat op
Ja, Kelly heeft haar portie wel weer gehad voor een tijdje
sokje87 schreef:Ik vind het te weinig. ´s Ochtends een tussendoortje erbij, ´s middags ook en bij de lunch nog een extra snee brood.
CocoChanel schreef:
Annetje schreef:Mijn dag tot nu toe:
o: glas chocolight, 2x knackebrod hutekase
t: 2x knackebrod linnesse
l: maaltijdsalade grieks, knackebrod pindakaas
t: appeltje, 1 evergreeen koekje
d: BBQ . 1x chili-hamburger van tival, heel wat stokbrood, wat rauwkost en 4x coehberg met 7-up
Beweging: 1 uur lesgeven, 1/2 uur wc's poetsen en les 19 te rennen van start to run (5-6-7-15)
ladyjoy schreef:Waarom eet je niet eerst wat dan, voordat je weer hard aan t werk gaat in huis?
denice schreef:ja adat herken ik ook van toen ik regelmatig liep! als het leker ging wilde ik de volgende dag meteen weer!
het kan echt geen kwaad als je in een rustig tempo een keer een duurloopje gaat doen van 25 minuten hoor! echte hardlopers trainen dagelijks en veel zwaarder!
sokje87 schreef:@Nishada: In cruesli zit heel veel suiker! Misschien helpt dat om je eraf te houden?![]()
@vossie: Ik vind je dagje wel iets mager hoor. Heeft dat een speciale reden?
Loveable schreef:bij voedingswijzer bmi: http://games.voedingscentrum.nl/body_ma ... _mass.html
Daar mag je bij een lengte van 1.68 nog 48/49 kilo wegen. Maargoed dat doet er niet echt toe.
Ik zie het verschil al, het verschilt als je ouder of jonger bent dan 19 jaar.