Het hoeft voor mij allemaal niet binnen een dieet ofzo, maar ik zit door een operatie aan mijn voet al een half jaar stil en het ziet er niet naar uit dat ik binnen een korte tijd weer normaal kan sporten. Nu heb ik het geluk dat het er allemaal niet zo heel snel aan zit en het normaal gesproken met een paar keer sporten wel weer weg is. Nu kan dat laatste dus niet en hierdoor wil ik een beetje op mijn eten gaan letten. Die bloemkoolrijst klonk dus echt fantastisch voor dat doel, maar het is mijn ding niet. Ik zou het nog ooit weleens als nasi kunnen proberen, maar dat is de enige manier waarop ik gewone rijst wel écht heel lekker vind, dus ik betwijfel of ik dat ook daaddwerkelijk ga proberen. Misschien zijn die "modegroentes" gewoon niks voor mij. Die spaghettini vind ik ook helemaal niks, evenals lasagna van groentebladeren. Geef mij maar gewone lasagna en een gewoon bord met courgette als groente

Zo, waar hang jij uit Mandy? Sorry, maar dat patatje valt echt in het niets bij je achtergrond haha!
En ik zag gevulde paprika voorbij komen: mjammie!