Ik heb morgen een bon voor de bakker een dorp verderop. Ik ben benieuwd!!
Karin
Geplaatst: 22-10-19 19:07
Hoe kan ik trouwens een aanbieder een goede beoordeling geven?
Ik kreeg de vraag 'Wil je ons beoordelen in de TGTG-app?' Ja uiteraard, maar als ik dan verder klik beland ik 'gewoon' weer in de app. In het profiel van de aanbieder zou de meest logische plek zijn, maar ik zie daar alleen 'Wat anderen vinden'.
Wie helpt mij? Of heb ik al een beoordeling gegeven toen ik op 'vijfsterren' klikte? Ik kreeg die vraag daarna.
Ziet er weer top uit Karin. Wat voor taart is het?
Karin
Geplaatst: 22-10-19 19:37
Ah, vandaar dat ik bij het pakket van de Spar nog extra vragen kreeg. Die had ik vier sterren gegeven vanwege het ene product dat twee dagen over datum was. Thanks!
Het is een kersenvlaai! Ik heb 'm gedeeld met mijn weidegenootje en haar vriend (morgen zie ik geen mensen en om nou donderdag een ouwe taart mee naar het werk te nemen... ) maar zelfs 1/3 taart p.p. vult behoorlijk. Ik heb net de helft van zo'n stuk op, dus 1/6. De rest is voor morgen.
Durf het bijna niet te zeggen, maar het was mijn avondeten, er past echt niks meer bij. Gelukkig had ik vanmiddag al geluncht met goeie soep.
Chantaliiejj
Geplaatst: 22-10-19 20:13
Wat leuk dat ik dit topic tegen kom, maak pas gebruik van de app sinds ik bij mijn huidige baan werk. Zij bieden regelmatig ook pakketjes aan via de app. Wist eerst niet dat de to good to go app bestond
Ga morgen weer een pakketje ophalen bij de bakker.
Wat een leuke pakketten weer! Ik ga morgen bij de plus in Rijswijk halen voor het eerst, ben benieuwd
friezenfan2
Geplaatst: 23-10-19 08:08
Mijn brood van mijn eerste pakket is bijna op. Ik hoop dat ik deze week weer een nieuw pakket bij de bakker te kunnen halen. Ik kan net als de vorige keer alles wat niet in mijn diepvries past bij mijn broer kwijt. Was toen anderhalve brood.
ryukapple
Geplaatst: 23-10-19 12:49
Vandaag weer een super pakket bij de jumbo opgehaald met een waarde van boven de 20 euro. Vooral heel blij met de ruim halve kilo kabeljauw
Zag ook dat er sinds vandaag ook een groente boer erbij staat is ff in de gate houden wanneer hij zijn bonnen eropzet
Vandaag voor het eerst bij de Coop geweest in een dorp verderop. Ophaaltijd is pas vanaf 19u, dus we hadden al gegeten. Gelukkig kan er nog wat in de vriezer en de rest is morgen ook nog wel goed. En Mazaa! Mijn favoriete broodbeleg!