Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DemDeempel schreef:Hey Germie wat leuk, hier nog een voortuin moestuinier. Ook hier een beetje noodgedwongen omdat ik achter geen zon en geen ruimte heb.
Qua plantjes opkweken, waar heb jij ze staan en welke potgrond gebruik je? Wanneer ik van die tabletten gebruik die ik aan moet maken met water en de planten in de volle zon op de vensterbank zet moet ik ze echt minimaal twee keer per dag water geven. Zaai en stekgrond is al beter maar ook dan bijna dagelijks.
moonsparkle schreef:Germie voor de schaduw moest ik denken aan Japanse gember, misschien is dat iets voor in de achtertuin?
Ik moet zeggen dat ik er wel aardig wat potgrond doorheen jaag in een jaar tijd, verder weinig kosten. Ik had dit jaar ook geen nieuwe zaden gekocht omdat ik eigenlijk nog veel had.
Hier zijn de eerste courgette plantjes ook te zien
[ [url=m/wBYDhQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
AlwaysH schreef:moonsparkle schreef:Germie voor de schaduw moest ik denken aan Japanse gember, misschien is dat iets voor in de achtertuin?
Ik moet zeggen dat ik er wel aardig wat potgrond doorheen jaag in een jaar tijd, verder weinig kosten. Ik had dit jaar ook geen nieuwe zaden gekocht omdat ik eigenlijk nog veel had.
Hier zijn de eerste courgette plantjes ook te zien
[ [url=m/wBYDhQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat zijn die toch schattig.![]()
Een van die van mij momenteel, gaat mega snel:
[ [url=m/HatSK9.jpg]Afbeelding[/url] ]
En wanneer zaaien jullie wortels, radijsjes en bosui/ui?
Ik wil die graag bij de nieuwe woning zaaien, maar daar is de moestuin nog niet gebruiksklaar!
Malenka schreef:Leuk! Ook wel een paar vaste planten dus. Die heb ik maar niet op de lijst gezet.![]()
Weet je ook welke rassen je hebt gebruikt?