Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shanelle schreef:Oh, leuk! Maar stel nu dat we sla willen zaaien... Dan kom je met 1 vak in zo'n bak toch niet toe, of wel? Of courgetten en aubergines? Wat hebben jullie zoal in de bak staan?
Shanelle schreef:Oh, leuk! Maar stel nu dat we sla willen zaaien... Dan kom je met 1 vak in zo'n bak toch niet toe, of wel? Of courgetten en aubergines? Wat hebben jullie zoal in de bak staan?
anneliesdj schreef:Heeft iemand nog een tip voor mij waar ik goede en sterke aardbeienplanten kan kopen die niet al te duur zijn?
Ik was van de week bij de praxis en daar stonden enorme grote planten in potten van 20x20 met blad en uitlopers van zeker 30/40cm, ook al vol met bloemen en vruchten. Nu is dat verleidelijk, maar is het ook een goede koop? Ik ben dan bang dat dat kasgekweekte spul instort zodra ik het buiten zet en nooit meer zo mooi wordt.
Vorig jaar heb ik van de AH ook een forse aardbeienplant gekocht en die heeft nu enkel nog maar een handvol blad en jonge uitlopers.
anneliesdj schreef:Hebben jullie trouwens en manier om fruitbomen te herkennen?
Wij zijn net verhuisd en ik heb dus nu 2 fruitbomen in de tuin staan maar wat het zijn?
De een zit al half in het blad en staat vol in bloed (witroze), de ander is nog bezig met in het blad te komen.
anneliesdj schreef:Nee ik wil het gewoon weten
Er liggen veel rotte appels in de tuin dus dat is een hint, maar er stond nog een 3e boom die getroffen is door de bliksem, ik denk dat dat een appel is/was. Er is niet veel meer van over helaas.
Antheman schreef:anneliesdj schreef:Nee ik wil het gewoon weten
Er liggen veel rotte appels in de tuin dus dat is een hint, maar er stond nog een 3e boom die getroffen is door de bliksem, ik denk dat dat een appel is/was. Er is niet veel meer van over helaas.
Nou, dan weet je het antwoord al.
Wij hadden pruimen, die hingen er nog nét in. Maar de buren wisten niet dat de appelbomen appelbomen waren, daar kwamen we in de volgende zomer pas achter
Antheman schreef:anneliesdj schreef:Nee ik wil het gewoon weten
Nou, dan weet je het antwoord al.
Wij hadden pruimen, die hingen er nog nét in. Maar de buren wisten niet dat de appelbomen appelbomen waren, daar kwamen we in de volgende zomer pas achter