Maar eigenlijk zat er echt geen concrete leerstof is allemaal dubbelzinnige dingen die we nooit besproken hebben. één ding heeft die uit de cursus gevraagd en dat is een doorsnede van de hersennen tekenen.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
l
helemaal leuk; simpel zwart met lichtblauw stiksel. 

wist ik wel van tevoren, maar was niet echt leuk

jammer dat het zo hard waait, had wel even uit willen waaien op het strand, maar denk dat het daar nu echt te hard voor waait
lekker hond mee en even paar kilometer lopen!
En we hebben zoveel over dat we dat vanavond weer eten. Moet ook nog naar een verjaardag, dus zal ook nog wel een stuk gebak voorbij komen. Eens kijken of ik dat ga afslaan. De weegschaal werkt nog niet echt mee namelijk. 

Veel plezier alvast 

Ik zie wel hoe het gesprek dinsdag verloopt. Blinnii schreef:Succes met je gesprek Monica dinsdag!
Mijn dag voor vandaag tot nu toe:
O: 2 geroosterde bb met dieetmargarine en kipfilet (altijd die heel dun gesneden) en een schaaltje Griekse yoghurt * thee
Gaan iig enkele belangrijke mensen bij zijn:
), coördinator, mentor(is bij jullie hoofdleerkracht toch?), mijn begeleidster en mijn moeder. Vind het wel goed
Ik ga zo aan de cornflakes en chocomelk

.
.
.
bluh... t begon gister al, last van m'n darmen enzo... nu overal spierpijn, hoofdpijn etc...
...

maar hoofd is iig even leeg, even wat knopen doorgehakt enzo, ook wel fijn 

ook leer je praktische dingen voor in het bedrijfslevne, zoals dingen organiseren, veel samenwerken en vergaderen 
en die 15 kilo gaan bij jou er ook makkelijk af, weet het zeker 

) diegene die bijna tegen mij opbotste, haar paard ging er beetje vandoor, mijne nam een stap opzij. BEN ECHT TROTSSSSSS