[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 23:36

Neuropsychologie dus over hersennen en gedrag, maar het was gewoon een verrassing omdat hij bekend staat om zijn makkelijke examens. En daarom zijn er veel die echt niks van konden.

Maar eigenlijk zat er echt geen concrete leerstof is allemaal dubbelzinnige dingen die we nooit besproken hebben. één ding heeft die uit de cursus gevraagd en dat is een doorsnede van de hersennen tekenen. :(

ukje

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 23:38

Ja ken ook zo'n maffe leraar die zulke dingen doet maar je kan toch ook zoiets als klachten indienen bij directie over toetsen. Teminste als je er niet mee zit is het niet nodig natuurlijk.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:05

ingrid, lekker gegeten? heerlijk hoor met pensioen! vind mijn werk fantastisch, maar kan mijn dagen ook prima vullen zonder mijn werk :+l
wendy, sporten is idd nog ff lekker om 's ochtends te doen. heb je nog een sportbroek gevonden? ikke wel: 1-tje van de INQ bij perry voor maar 12,50 in de aanbieding :D helemaal leuk; simpel zwart met lichtblauw stiksel.
armaris, is het een mogelijkheid om overplaatsing van klas te krijgen? qua drinkyoghurt is optimel limoen lekker, maar wij zijn tegenwoordig helemaal fan van mil&fruit.
sanne, wat heb je in lelystad gedaan?
balen dat je les niet doorging imre! heb je je zo ingesteld om met kveld weer eens de bak in te gaan en dan kan het niet.... kan me voorstellen dat je wat gespannen was buiten, het vertrouwen heeft toch weer een deukje opgelopen lijkt me.
katia, examen of niet probeer wel gezond te eten. nu sla je eten over en als je eet is het ongezond. schop! ;)

gisteren dus prima geslaagd voor een nieuwe sportbroek, heb ook nog nieuwe aerobic-schoenen. kostten me uiteindelijk maar 25 euri omdat ik nog flink wat bonnen had liggen van mijn werk en dat vind ik altijd leuk shoppen :j

Afbeelding
daarna de pasta met zalm lekker gelaten en met hans bij de pannenkoekenboerderij gegeten.
we lagen al om half 10 op bed voor wat gymnastieken en ik heb daarna als een blok geslapen. wel vroeg wakker, maar kan ik mooi nog ff aan de studie voordat ik richting stal ga.

eten vandaag:
o: yoghurt met muesli
t: 3 cracottes 30+ kaas
l: 3 vb ww-cervelaat
t: ?
a: pasta met zalm en spinazie :+
Laatst bijgewerkt door benangelique op 17-01-09 10:13, in het totaal 1 keer bewerkt

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:12

klinkt geslaagd Angelique :j
Ja, eten was wel geslaagd, was alleen even enorme domper als ik dan daarna weer alleen terug naar huis moet omdat Niels bij zn ouders blijft := wist ik wel van tevoren, maar was niet echt leuk :=

Apart dan, van zo'n tentamen Katia!

Wendy is er helemaal klaar voor :D

Mn nek wil nog steeds niet helemaal, maar goed, we zien het wel :)
vandaag maar even aan mn Frans mondeling werken, even sporten en voor de rest niks doen :) jammer dat het zo hard waait, had wel even uit willen waaien op het strand, maar denk dat het daar nu echt te hard voor waait :=

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:16

Mooi dat je geslaagd ben voor broek en schoenen, en altijd handig als je bonnen heb liggen.

Ga zo richting sportschool en daarna nog eventjes boodschapjes doen voor mijn mamsie.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:24

moet ook nog boodschappen doen, maar dat kan eventueel ook maandag wel...
eerst orde brengen in de chaos die studie heet....

je moet juist gaan uitwaaien nu ingrid! even letterlijk de wind door je kop. heerlijk!

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:32

ja doe het ook wel straks denk ik :) lekker hond mee en even paar kilometer lopen!

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 10:35

Ik heb gister chinees gegeten in plaats van iets gezonds. :o En we hebben zoveel over dat we dat vanavond weer eten. Moet ook nog naar een verjaardag, dus zal ook nog wel een stuk gebak voorbij komen. Eens kijken of ik dat ga afslaan. De weegschaal werkt nog niet echt mee namelijk.

Nu eerst weer naar stal. Voel me niet zo fit, misschien dat ik van een ritje weer wat opknap.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 11:04

frisse lucht werkt bij mij meestal erg goed om me beter te voelen, tenzij ik echt ziek ben want dan werkt het alleen om te gaan slapen :+

chinees ansich is niet zo slecht hoor imre, beter mihoen kiezen dan witte rijst, bami of nasi en gaan voor magere gerechten als tjap tjoy.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 11:33

zo, ik ga richting strand, het wordt nl steeds donkerder :+

even hoofd leegmaken :wave:

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:08

Donkerder? Nu al? :P Veel plezier alvast :D
Ba, fijn hoor die aankopen! Heb onlangs ook een trainingspak aangekocht, zit fijn hoor! Ga straks even fitnessen maar eerst lekker schoonmaken, tv kijken én vissen gaan kopen :D
Ik kan wel van klas veranderen maar die is nog erger dan de mijn, dus dat is helaas geen optie :n Ik zie wel hoe het gesprek dinsdag verloopt.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:11

Succes met je gesprek Monica dinsdag!

Mijn dag voor vandaag tot nu toe:
O: 2 geroosterde bb met dieetmargarine en kipfilet (altijd die heel dun gesneden) en een schaaltje Griekse yoghurt * thee

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:14

Blinnii schreef:
Succes met je gesprek Monica dinsdag!

Mijn dag voor vandaag tot nu toe:
O: 2 geroosterde bb met dieetmargarine en kipfilet (altijd die heel dun gesneden) en een schaaltje Griekse yoghurt * thee

Dankje, ik zie wel :) Gaan iig enkele belangrijke mensen bij zijn:
De adjunct-directrice(net geen directrice dus :P ), coördinator, mentor(is bij jullie hoofdleerkracht toch?), mijn begeleidster en mijn moeder. Vind het wel goed :j
Dag tot nu toe ziet het er goed uit :j Ik ga zo aan de cornflakes en chocomelk :P

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:16

Mooie broek, ik ga na de examens ook terug bewegen. Eigenlijk heb ik voor men hele afvallen niks aan sport gedaan. Heb vier keer gaan rollerskiien en dan had ik zo een problemen met mijn benen. Dus kijken of we de extra 15 kilo afkrijge met sport :P

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:46

:wave:

Heb niet alles bijgelezen!
Sorry :o.
En ben ook alles alweer vergeten..:oo.
Mijn geheugen is echt een zeef de laatste dagen!

Ik hoop dat er die 900 gram nog af zijn woensdag..
Voel me de laatste paar dagen niet zo fijn, en als ik mij beroerd voel, dan let ik niet zo op mijn eten :oo.
Ik ga vanaf vandaag weer met nieuwe moed beginnen!
En belinda: nog bedankt voor je schop!! :)
Het gaat vast weer goedkomen!

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 12:58

Hallo dames,

Ik lig ziek in bed ;( bluh... t begon gister al, last van m'n darmen enzo... nu overal spierpijn, hoofdpijn etc...

@ BA, gister in Lelystad hebben we via mijn stage (politieacademie) op de de locatie in Lelystad (verkeersveiligheidscentrum) een politierijvaardigheidstest gedaab :)...
eerst moesten we een parcoursje rijden, (bochtjes achteruit tussen pionnen door, vooruit en achteruit inparkeren, slalommen, fileparkeren, etc), daarna remmen en uitwijken op een nat wegdek (>50 km/u), toen remmen en uitwijken op droog wegdek (>75 km/u) en als laatste bochttechnieken met ESP etc..
was echt super gaaf, op de terugweg moest ik rijden, in zo'n toyota prius, een automaat.. had ik ook nog nooit gedaan... was een leuke leerzame dag :)

Maar nu lig ik dus grieperig in bed.. heb net alleen een kop thee met honing gehad, heb absoluut geen trek in eten... en vanavond gaan we uiteten, dus ik hoop dat ik nog een beetje opknap!!

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 13:01

Heel veel beterschap Sanne! :(:)
Hopelijk knap je nog een beetje op voor vanavond. Klinkt als een leuke dag die van gister.

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 13:11

beterschap Sanne! klinkt wel leuk die dag!

zo, net terug van strand, even uitgewaaid en natgeregend :+ maar hoofd is iig even leeg, even wat knopen doorgehakt enzo, ook wel fijn :)

nu even verder aan Frans :)

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 13:13

Fijn dat je hoofd weer leeg is Ingrid, leert ook een stuk prettiger.
Welke opleiding doe jij precies? :)

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 13:17

de Hogere Europese Beroepen Opleiding (HEBO) aan de Haagse Hogeschool :)

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 13:24

klinkt ingewikkeld ingrid, wat kan je daar mee worden?

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 14:18

Lekker ingrid dat de strandwandeling je goed heeft gedaan.
sanne, beterschap

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 14:22

klinkt ingewikkeld maar valt wel mee hoor ;)
Simpel gezegd is het een opleiding die zich na 1 jaar splitst in 3 specialiteiten: communicatie, business en bestuur en beleid (politiek).
Daarnaast krijg je dus talen, en een aantal algemene vakken om je meer te leren over Europa en de EU etc :) ook leer je praktische dingen voor in het bedrijfslevne, zoals dingen organiseren, veel samenwerken en vergaderen :)

Stelt eigenlijk weinig voor :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 15:18

@Sanne beterschap!
@Katia, succes met je examens! Brrr heb maandag EHBO examens :P en die 15 kilo gaan bij jou er ook makkelijk af, weet het zeker :D
@BA, mooie trainingsbroek heb je gekocht :D

Madeira ging echt SUPER. Geen 1x gebokt (waren 5 andere paarden in de bak) terwijl 1 paard bijna tegen haar aanbotste, (we waren in galop, ze deed een volte, ging super :D) diegene die bijna tegen mij opbotste, haar paard ging er beetje vandoor, mijne nam een stap opzij. BEN ECHT TROTSSSSSS :D

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 15:57

Na van de week is hier de rust weer terug gekeerd.