Waar is je merrie van Nienke? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Waar is je merrie van Nienke? sokje87 schreef:Wel bij het KWPN, maar ja, ik heb een Oldenburg merrie...
Hoe is het met jouw poownie LJ? Gaat het allemaal goed?
sokje87 schreef:Dat is wel weer heeeuul ander bloed.Waar is je merrie van Nienke?

sokje87 schreef:Lekker Nienke!
Ik ben zo enthousiast! Mijn merrie word dit jaar voor het eerst gedekt! Als het goed is wordt ze over 3 weken weer hengstig, en ze zal dan gedekt worden door Warrant
Ik vind het zo spannend! Het word ook 'mijn' eerste veulen namelijk.

ik kan ook al een 3dagen niet en moet binnekort ook ongesteld lopen!
leuk is anders.
ik heb dan toch nog geen ijs gekocht. moest met de bus en voor ik het wist
) om alles klaar te zetten en ze moest dus zaterdag voor onderzoeken, ze is dan toch naar huis mogen komen. dinsdag meer onderzoeken dus.
)
helemaal blij nu!
Dus goed schoongemaakt met water, toen een uur groene leem erop en daarna een laag uierzalf. Vandaag zag het er alweer wat beter uit maar had ie zichzelf weer op een andere plek open gehaald. Het is lekker weer, maar als je een eczeempaard hebt is het een ramp...
Was te moe om te koken, vriendje ook.
Hoop dat ze niet ongezellig zal doen. Misschien kan ik haar omkopen met een ijsje...
.
.
.AniekR schreef:Planning vandaag;
O: verse broodjes met filet americain + beker optimel light drink
L: 2 vb met casselerib + beker optimel light drink
T: appel + activia yoghurtje 0% vet
A: Sla met 2 tomaatjes en 2 gekookte eitjes, een beetje gebakken aardappeltjes en een varkenskarbonade + nog een activia yoghurtje 0% vet
30 minuten paardrijden
T: Vermoedelijk een waterijsje (jaja, is nu ingekocht)
veel vezels, maar waar is het fruit? (al heb ik er niet super veel verstand van)
haha, ik vind t lastig!

richting boot!

benangelique schreef:imre, wat klinkt dat bekend 'paard gaat voor familie', pff dat is me hier al zo vaak voor de voeten gegooid...
wij komen net van het strand. hebben een ren je rot-dag gehad. eerst om 11.00 naar mijn schoonmoeder, van daaruit naar mijn broer (jarig) en van daaruit naar mijn moeder en toen door naar het strand.
mijn dag is dus ook heel slecht geworden:
o: yoghurt met all bran
t: flesje water (appeltaart en hapjes genegeerd)
l: -
t: flesje water (frituurhapjes genegeerd)
a: zomerse salade, 4 boterhammen met filet american
t: waterijsje (mac. d. genegeerd)
een hoop kcal's genegeerd dus, maar veel en veel te weinig gegeten....

Het wordt weer een warme dag. Het is alweer 25 graden bij ons in huis.
Zit natuurlijk ook nog wel onder de pijnstillers. Zal zo m'n werk bellen dat ik morgen niet kom want dat gaat me nog niet lukken.Annetje schreef:Zo de gekke pinksterdagen zijn voor mij voorbij, dus nu moet het weer goed komen. Net op de weegschaal gestaan en ik weeg nu dik 66 kg
Beetje te veel ijsjes en taart gehad de laatste dagen vrees ik. Maar nu komt het weer goed (hoop ik)
Haha vorige week maandag zogenaamd begonnen maar ik had maar één goede dag
Tjah, het is vakantie he. En als je dan ook nog eens niks kan doen ivm pijn, maar wel eet, dan gaat dat niet zo goed 

mijn moeder heeft trouwens nog niet eens naar haar moeder geweest (mijn meter dus die hier iets aan haar hart heeft gekregen vrijdagavond en die met mijn demente opa zit) word ik ook al pist van! moet mijn meter morgen weer het ziekenhuisin en heeft ze niemand om mee tegaan. wil mijn moeder dat ik school mis dan dat zij mee zou gaan.
ik ben trouwens al een voledige week kwijt!!
jemig wat haat ik dit leven

).