Annetje schreef:Ik vond je heel geloofwaardig, tot je Sonja Bakker erbij haalde. Sorry, maar dan heb ik mijn twijfels bij het waarheidsgehalte van je verhaal. Mevrouw Bakker vertelt meer dingen die totaal niet waar zijn.
En ik denk dat ik nu wel meer koffie en thee ga drinken, daar ik mezelf er niet toe kan zetten om dat koude/lauwe water uit mijn flesje te drinken met dit weer en in het ziekenhuis al te horen kreeg dat ik te weinig vocht binnenkreeg. Op stage straks mag ik wel een kop thee of koffie op mijn lessenaar zetten, maar geen flesje water en ik moet toch af en toe de keel smeren.
Qua kalorien zit ik trouwens alweer goed. Mijn moeder kwam net aanzetten met zo'n vruchtengebakjeZo een van brooddeeg en dan abrikozenjamachtig-iets erin. Wel lekker, maar vast veel kcal.
Hmm beetje kinderachtig dat het daarom gelijk niet meer geloofwaardig is

Het principe heb ik uit het South Beach Dieet, alleen Sonja Bakker bevestigde het vorige week nog even dat het echt niet goed voor je is. Zij doet het werk al 10 jaar met goede resultaten, dus vind het onzinnig om haar zo af te kraken eerlijk gezegd. Maar nogmaals oorspronkelijk heb ik het van South Beach dieet..
Maar goed het maakt mij niet uit, jij drinkt het, het is jou lichaam, je moet het zelf weten

Zo goed bezig, net even wat gezonde boodschappen op AH.nl besteld

Mijn dag voor morgen:
O: wasa volkoren cracker met geboorte muisjes en becel light, plakje ontbijtkoek met becel light, volkorenbroodje met appelstroop en becel light
T: pakje liga continue
L: 2 volkorenbroodjes, 1 met becel light en philadelphia light, 1 met smeerkaas 20+
T: wat worteltjes en een cup a soup chinese tomaat
D: salade met zalm en basilicum dressing.
beweging:
min 50 min fietsen(eventueel 100) en paardrijden.
en tentamens maken dat kost mij ook energie