Muppet, leuk dat ze vragen of je bent afgevallen! Dagplanningen zien er goed uit, in het weekend doe je nooit dagplanningen Ingrid ? Is dan het effect niet een beetje verloren ?
March
Geplaatst: 19-09-09 11:58
Gister op de trouwerij niet al te veel vreterij gehad, dus ging goed!
Planning voor vandaag:
O: 2 mb, kaas, paturain, salami, glas multivit twintig minuutjes wandelen Grote schoonmaak in de woonkamer/hal T: 1 sinaasappel grote schoonmaak in de keuken L: 3 mb, geen idee nog met wat, beschuitje met hagelslag, glas melk drie kwartier wandelen grote schoonmaak in de bijkeuken/badkamer T: Banaan, plakje ontbijtkoek D: ?, glas melk half uurtje wandelen T: Kiwi, glaasje ice tea kwartiertje wandelen
Wil best een planning neerzetten maar mijn weekenden zijn dusdanig vol en onvoorspelbaar dat ik toch totaal geen ritme heb
Vandaag bijv.: O: 2 witte bolletjes met kaas, krentenbol T: niets, want was op pad L: 2 vb kaas, 1 vb vlokken T: appel T: ?? D: Geen idee, moet nog boodschappen doen, gok op gebakken aardappeltjes en doperwtjes ofzo...
En morgen ga ik uit eten en zit ik in Scheveningen, dus weet ik het al helemaal niet
Zit er hier ook iemand bij een dietiste? Hoe bevalt jullie dit en hoe zijn jullie aan de dietiste gekomen?
Ik ven vorig jaar bij een dietiste geweest, ook ivm diabetes dat ik dat betaald kreeg door het ZF Ik was er niet zo tevreden over en ben dus ook niet terug gegaan
Gisteravond zijn we naar een wokrestaurant geweest. Veel vis en groenten gegeten. Afgesloten met een bak ij, ongezond maar zo lekker. Vandaag: O yoghurt met cornflakes T niets, vrij laat uit bed L ws broodje met boerenomelet T appel of sinaasappel A zuurkool T weet ik nog niet
Over dietiste; ik zit daar nu ook. Ik vind het super fijn zo'n iemand
Oh.. Vannacht kwam Diezel ineens mee naar boven. Nou van ons mag die naar boven, dus gewoon laten gaan. Hij ging op een kleedje voor mijn bed liggen. Hij gaat normaal gesproken ’s avonds laat terug naar beneden om lekker op zijn kussen te gaan liggen, maar hij bleef maar bij mij. Ook vanmorgen vroeg toen mijn moeder hem uitliet, kreeg bij beneden eten, uitgelaten en zo, en gaat toch weer naar boven om bij mij aan bed te liggen. Echt, hij is zo lief
Ik heb lekker uitgeslapen vandaag en naar stal geweest En plotseling gaan werken, er was een collega ziek dus van avonddienst gehad net... Was me weer wat... client ging me gewoon slaan want ze mocht d´r pyama na de koffie pas aan gaan trekken van mij... En ik werk er pas, en ja bleek later dat t wel al voor de koffie mocht, maar goed collega was even weg. En daarbij als ik zeg dat t van mij na de koffie pas mag, heeft die client gewoon te luisteren
Ben net lekker uit eten geweest met NIels om te vieren dat het alweer een maand helemaal goed gaat tussen ons! En ga nu zo lekker slapen, morgen weer drukke dag!