Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Loveable schreef:Pff mn zusje is jarig vandaag, allemaal lekkere taarten enzo, toch wel een grote verleiding maar ik hou me in
sokje87 schreef:Macaroni met Andijvie? Nog NOOIT van gehoord.
sokje87 schreef:Dat is goed, transporteer je nl. de eiwitten sneller naar je spieren mbv de koolhydraten uit de banaan.
Loveable schreef:Pff ik blijf gewoon echt op de helft vast zitten, er gaat niet meer echt wat af. Maar ik moet ook even weer wat meer gaan sporten. Ik ben echt pas op de helft, nog 6 kilo te gaan.. Maar ik ga er weer tegenaan; 50 kilo here i come
Pff mn zusje is jarig vandaag, allemaal lekkere taarten enzo, toch wel een grote verleiding maar ik hou me in
Loveable schreef:ik ben 1.68, niet ontzettend groot dus.
Nee het is ook echt moeilijk hoor, maar ik ga zo gewoon even lekker naar de paarden, even geen verleiding meerDan loop ik ook meteen alle andere hapjes mis, bitterballetjes, gehaktballetjes, chipjes, toastjes. Mmm gelukkig ben ik niet thuis dan
Gemma schreef:O: 1 wit/bruin bolletje met magere kaas, 2 minikrentebolletjes, 1 glas melk
L: 1 meergranenbol, 1 wit bolletje, filet americain, glas melk
wandelen van 't station naar de psych, ff de stad in, wandelen naar 't station, anderhalf uurtje ongeveer
T: Appel
T: Handje kersen
D: Aardappelen, snijbonen, bakje kibbeling, glas melk
T: Schaal yoghurt met aardbeien
Jessica15 schreef:weet iemand of boerenmet worst ook vet is enz? niet goed voor de lijn??:P ik heb vandaag namelijk geproefd en vind het echt lekker..