Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ketaki schreef:ga zaterdag taco's maken met vriendlief want me ouders zijn er niet.
is dat ook gezond
Ketaki schreef:wat voor groenten zou ik erbij kunnen doen en kun je ipv gehakt ook kipfilet gebruiken, want dat is magerder dan gehakt toch?
Ketaki schreef:wat voor groenten zou ik erbij kunnen doen en kun je ipv gehakt ook kipfilet gebruiken, want dat is magerder dan gehakt toch?
Annetje schreef:Ketaki schreef:wat voor groenten zou ik erbij kunnen doen en kun je ipv gehakt ook kipfilet gebruiken, want dat is magerder dan gehakt toch?
Ik zou gewoon zo'n groentepakket kopen. Zo'n roerbakpakket. Dat is al gesneden, er zit genoeg in voor een paar personen en het is snel klaar. Je hebt ze ook in veel smaken (hollands, japans, macaroni/spaghetti enz...)
Qua vlees weet ik niet, want dat eet ik zelf niet.
Sizzy schreef:Waarom is koffie slecht voor de lijn?
Sizzy schreef:Dat lijkt me sterk
Sizzy schreef:Ik geloof wel dat je een goede nachtrust nodig hebt, maar wanneer je niet tegen koffie kan 's avonds, dan ga je daar ook niet aan beginnen neem ik aan
LittleAnn schreef:Planning:
o: magere kwark met fruit n ibre
t: banaan en halve appelflap
l: twee bruine boterhammen met light kaas uit de oven
t: peer en appel
a: volkoren macaroni met groenten en kruiden, toetje optimel
Daarna nog twee suikervrije stroopwafels en handje noten met een glas suikervrije vetvrije melkdrank
Jamy schreef:Ik vond je heel geloofwaardig, tot je Sonja Bakker erbij haalde. Sorry, maar dan heb ik mijn twijfels bij het waarheidsgehalte van je verhaal. Mevrouw Bakker vertelt meer dingen die totaal niet waar zijn.Idd caffeine houd vet vast, net als alcohol. Daarom is gewone thee ook niet goed. Zit ook cafferine in.
Je kan dan het beste caffeine vrije thee of koffie drinken.
Vorige week was het toevallig bij je echte leeftijd, met Sonja Bakker, iemand dronk veel koffie en ze had het toen over dat het toen zo slecht was enzo. En kan me herinneren dat het bij South Beach dieet ook niet mocht.