Ook niet verkeerd, ben binnenkort jarig dus de soesjes liggen alvast daarvoor in diepvries

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik ben er achter gekomen dat de jumbo op de hoek ook meedoet maar tot nu toe mis ik het elke keer, wanneer komen de dozen vrij om te kopen? Heb zojuist een doos van de jumbo in de stad besteld, de eerste x, dus ik ben zo benieuwd!!!!
casperzazoe schreef:Wij gaan vanavond bij de la Place voor het eerst wat halen. Ben benieuwd! Hopelijk zit er iets vegatarisch bij
M'n moeder heeft via haar account de bon gekocht en de bevestigingsmail naar mij doorgestuurd. Nou wil ik het vanavond ophalen, is de mail voldoende bewijs? Of moet ik echt op de app de voucher kunnen swipen?
casperzazoe schreef:Wij gaan vanavond bij de la Place voor het eerst wat halen. Ben benieuwd! Hopelijk zit er iets vegatarisch bij
M'n moeder heeft via haar account de bon gekocht en de bevestigingsmail naar mij doorgestuurd. Nou wil ik het vanavond ophalen, is de mail voldoende bewijs? Of moet ik echt op de app de voucher kunnen swipen?