Too good to go

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 16:08

Hier net een pakket opgehaald bij de Jumbo...
Ook niet verkeerd, ben binnenkort jarig dus de soesjes liggen alvast daarvoor in diepvries :9 Afbeelding

Djilna

Re: Too good to go

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 17:30

Lekker!
Karin kan ook aan het vullen +:)+

Hier net mijn pakket bij de bakker opgehaald.
Veel!
Afbeelding

koenlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 17:37

Ik had net een pakket bij de jumbo Deurne, helaas geen foto gemaakt maar dit zat er in:

2 cheesecake framboos muffins
1 zakje gekruide aardappelpartjes
1 zakje aardappelbolletjes
500 ml. Smoothie
1 bakje knoflook garnalen
1 bak gekruide rosbieflapjes
2 rund/varken verse hamburgers
1 stuk blauwschimmel kaas
1 bakje bakmix groente (paprika, ui, champignons)

De smoothie was van 11-10 dus daar ben ik even mee terug gegaan en toen kreeg ik een nieuwe smoothie die nog een week houdbaar is en een bosje rozen. Heel netjes opgelost!

De paprika uit de bakmix is helemaal snot dus die ga ik niet gebruiken maar verder ben ik heel tevreden :)

daffieduck83

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 18:21

Ik was daarnet bij mijn vaste groentewinkel. Zij gaan ook met Too good to go meedoen. Hopelijk regelmatig een bon scoren.

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-19 19:10

Ik heb ook geen foto gemaakt, maar hier ook weer een mooi pakket van de Plus.
een zakje prei
Zakje ijsbergsla
Hollandse wokgroente
Italiaanse salade
1 bakje stukjes mango
Sukadelappen
Gesneden leverworst
Runderlever
Rosbief
2 voorgebakken broodjes gehaktbal
2 saucijzenbroodjes
1 toetje
1 appel (maar beurs dus voor mijn paard)
4 mandarijntjes
1 bruinbrood

Echt mooi!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 12:51

Ik ben er achter gekomen dat de jumbo op de hoek ook meedoet maar tot nu toe mis ik het elke keer, wanneer komen de dozen vrij om te kopen? Heb zojuist een doos van de jumbo in de stad besteld, de eerste x, dus ik ben zo benieuwd!!!!

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 14:59

lifaya schreef:
Ik ben er achter gekomen dat de jumbo op de hoek ook meedoet maar tot nu toe mis ik het elke keer, wanneer komen de dozen vrij om te kopen? Heb zojuist een doos van de jumbo in de stad besteld, de eerste x, dus ik ben zo benieuwd!!!!

Kwartier na de sluit ophaaltijd.. even wekkertje zetten op je mobiel ;)

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 15:52

Oooh dat wist ik dus niet! Goede!!!!

Nou mijn eerste pakket, helaas geen vlees voor in de vriezer maar wel wat lekkere dingen tussen

Afbeelding

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 15:54

Helemaal naar centrum gereden voor dit pakket en nu staat er bij de jumbo op de hoek opeens weer 3 beschikbaar? Terwijl deze gisteren al uitverkocht was? Hoe dan?

8nnemiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 15:57

Soms worden pakketten geannuleerd door de koper of door de supermarkt. Winkels doen dat wel eens als mensen er te veel tegelijk kopen.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 16:09

8nnemiek schreef:
Soms worden pakketten geannuleerd door de koper of door de supermarkt. Winkels doen dat wel eens als mensen er te veel tegelijk kopen.

Ooooooh vandaar!

Die kip is trouwens tot 29-10 goed ! Dat is mooi meegenomen haha

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 17:27

Coop Odiliapeel

Maaltijd salade kip ketjap
2 kippenpoten scharrel
Klein zakje sla
Kant en klaar bami speciaal
maaltijd
Melkunie aardbeienvla

Zelf zakje aardappels om te bakken erbij gekocht, voor dadelijk bij de kip en sla.
Morgen bami en salade

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 18:43

Wij gaan vanavond bij de la Place voor het eerst wat halen. Ben benieuwd! Hopelijk zit er iets vegatarisch bij :))
M'n moeder heeft via haar account de bon gekocht en de bevestigingsmail naar mij doorgestuurd. Nou wil ik het vanavond ophalen, is de mail voldoende bewijs? Of moet ik echt op de app de voucher kunnen swipen?

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 18:47

casperzazoe schreef:
Wij gaan vanavond bij de la Place voor het eerst wat halen. Ben benieuwd! Hopelijk zit er iets vegatarisch bij :))
M'n moeder heeft via haar account de bon gekocht en de bevestigingsmail naar mij doorgestuurd. Nou wil ik het vanavond ophalen, is de mail voldoende bewijs? Of moet ik echt op de app de voucher kunnen swipen?

Ik zou het risico niet nemen. Je kunt ook beide de app installeren en hetzelfde account gebruiken.

Roquen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 18:50

casperzazoe schreef:

Sommige winkels zijn er wat makkelijker mee, maar in principe moet je de app hebben, zodat ze de voucher kunnen swipen. Met enkel een bevestigingsmail zouden ze je kunnen weigeren

lovelyfiefy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 19:31

Pakket bij de bakker vandaag was gelukt

Zaten 2 hele broden in, 6 bruine bollen en een zak met 2 croissantjes en in denk 6/8 harde kleine broodjes.
Helemaal blij mee :D

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:05

Ik heb trouwens ook ooit gehad dat ze de telefoon niet eens hoefde te zien. Ik kwam aanlopen, wilde mijn telefoon pakken, hij zei : "je komt een tgtg pakket halen? Ja, zei ik. Hij gaf de tas en zei,:" ik geloof je." Nee, de telefoon hoefde hij niet te zien.

Maar heb altijd de telefoon bij me, als ik iets ga ophalen.

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:06

Mooi pakket van de deka last minute. Bio runder worstjes. In eerste instantie oeps te oude datum na check netjes omgewisseld naar datum van maandag. De rest is houdbaar tot en met morgen. Rundvlees salade vers, bio kipfilet voor op brood, liter sinaasappel kiwi sap, twee foccacias, danio toetje voor twee personen, havermoutpap, 1 liter vruchten yoghurt. Heel ruim het bedrag. Deel is al op, rest morgen of in de vriezer.

Spar dieren neemt genoegen met ipad die niet te swipen was. :j

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-19 20:17

Dank jullie voor de snelle reacties :) ze is nu ingelogd op mijn telefoon dus kan de voucher laten zien.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 04:50

Inmiddels lig ik een uur wakker. Best nuttige dingen aan het doen: vakantieplannen maken en dingen bedenken voor een werkproject, maar zo val ik natuurlijk ook niet terug in slaap. :')

Toen bedacht ik ineens dat ik vanavond terugreis via Utrecht CS. SPAR City Jaarbeursplein heeft een ophaaltijd tussen 17.30 en 19.30, er stonden nog drie pakketten open én ik heb nog geen boodschappen gedaan voor de nieuwe koelkast. Zin in, benieuwd wat ik ga krijgen voor 4,99. :Y)

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 07:24

Gisteren 3 pakketten gehaald, 2 van 4.99 bij de bakker en een van 3.99 bij de spar. Bij de bakker 3 broden, zak zachte bolletjes, zak krentenbollen, zak croissants, ontbijtkoek, pak koekjes. 2 hele mooie pakketten dus, mijn diepvries zit nu ook goed vol dus ik hoef de komende weken geen brood meer te kopen. Bij de spar kreeg ik 2 kipshnitzels, zak roerbakgroenten, boterhamworst, 2 fruittaartjes, rijstdessertje. Daar konden we dus mooi een maaltijd van koken met toetjes. Broodbeleg kan vandaag wel gebruikt.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 16:10

Ik heb vandaag twee pakketten opgehaald! Ik ben gewend om karige pakketten te krijgen dus had maar twee gekocht... Nou, deze Spar weet wat goede pakketten zijn. :+

1:
Afbeelding

2:
Afbeelding

Ik heb een grotere diepvries nodig met al dat vlees..... :+

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 16:16

Oh wauw! Beter!!!

Ik ga binnenkort ook bij spar en plus kijken, ben benieuwd wat zij hebben!
Heb een pakket voor morgen bij de jumbo hier besteld, er was toevallig nog 1 over

Ik zeg eerlijk, deze manier van boodschappen doen is wel echt veeeel beter voor de portemonnee. Ik hoef verder alleen afentoe brood te halen en water thats it!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 18:22

Mooi pakket van de Spar! :Y)

Alleen de runderlapjes met stoofpeertjes hebben TGT 18-10. Jammer, maar zoiets zou ik toch nooit zelf gekocht hebben. Ben er ook niet mee teruggegaan, ik moest mijn volgende trein halen. De rest is dikke prima en daar kan ik vandaag en morgen uitstekend van eten.

Kunnen die aardappeltjes eigenlijk in de vriezer?

Afbeelding

JudithO

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-19 18:37

Ja, dat kan wel. Worden ze iets kruimeliger van, maar de smaak blijft prima!