planning:
o- krentebol met boter
t- knopper ( er is nog 1

l- penne/macaroni bolognese
t- eierwafel met 4 vruchten light jam + perzik
d- ?
t- joghurt
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Pivanti schreef:BA, toch maar besloten om te blijven trouwens?![]()
Ik heb net fruit geblenderd, een banaan, kiwi, paar aardbeien en grapefruit en sinaasappel geperst. Daar 2 glazen van op jammie...
Belsje schreef:Ik ga vanavond "kaaswafels" proberen maken 40 calorieën per stuk en amper koolhydraten.
benangelique schreef:gek is dat he, dat je van het eten van de vorige dat nog vol kan zitten? volgens mij komt het gewoon omdat je dan een hoop vetten binnen krijgt en je lijf dat niet snel kan verwerken.
ga maar na; als je 's avonds een heel brood zou wegknagen, zit je de volgende dag echt niet meer bomvol.
een half uur lopen met 13 kg? dat je dat redt! Ik heb echt zulke puddingarmen.
wij gaan zo bbq-en...
Flevogirly schreef:Ik vind dat ik nog een aardige dagje heb (tot nu aan toe dan)
O: 1 boterham met boter + rookvlees + 2 plakken ontbijtkoek met boter + soort yogi (zit minder kcal in dan in halfvolle melk)
T: grote eierkoek
L: 1 boterham met gebakken ei, 1 boterham met boterhamworst (van slanke lijn, dus aardig mager gelukkig) 2 plakken ontbijtkoek met boter + die yogi van vanmorgen
T: waterijsje
T: 3 kleine worteltjes
T: 2 happen banaan (had toch geen trek, dus maar weggegeven aan me moeder haha)
D: Bami
T: waterijsje
Maar ik moet zeggen, ik heb nu wel beetje trek... Verder heb ik trouwens (zoals ik altijd doe) water tussendoor gedronken..
Myra schreef:O: 1 appel. 1/2 kiwi, 1 sinaasappel
L: 2 volkoren boterham (2x dieet boter, 2 plakken ham, 1x jam)
T: 3 ons aardbeien
A: kip + sperziebonen in saté saus, zilvervlies rijst
T: kaneelkers roomijs