Gemma schreef:Wat is KFC? Of stel ik nu een heel domme vraag
Hihihihihihihi
http://www.kfc.nl/
Jeetje.. zie net dat ze ook milka donuts hebben.. oh jee oh jee oh jee
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gemma schreef:Wat is KFC? Of stel ik nu een heel domme vraag
vossieman schreef:O, Houwvanponies gaat het goed met je proefwerken. Heb trouwens net me geschiedenis achter de rug ik heb er geen slecht maar ook geen goed gevoel over.
Boyzone schreef:Het gaat al weer niet goed, heb al 2 Bastogne duo koeken op.
O: 2 lb boterhammen met halvarine en vruchtenhagel.
T: 1 peer
T: 2 bastogne duo koeken
L: 2 lb boterhammen met halvarine en kipfilet en 1 appel en een schaaltje eiersalade en
3 augurken
T: 1 appel
T: ?????
A: pizza Hawai en een groente salade van AH (kip met ananas)
T: 1 peijenburg plak
T: 1 zakje Slim Fats snack
vossieman schreef:Durf ik niet zo goed te zeggen alleen weet wel dat bastonge koeken vol met suiker zit (me ma is tandarts dus ik mag ze niet vanwege me tanden) dus eigenlijk kan ik als conclussie zeggen dat bastonge koeken over het algemeen slecht zijn.
Sizzy schreef:Mijn dag btw:
O: magere yoghurt met allbran plus en d'light jam
t: mueslireep chocolade
L: 2 bb met slankie/achterham/tomaat, rauwkost met yoghurtdressing, kopje uiensoep
t: zo'n mini ijsje met chocola
t: mueslireep chocolade
D: 2 bb filet americain/tomaat
t: toastjes met brie en krabsalade /filmpje kijken met vriendje
Bew: pilates, paardrijden (buitenrit denk ik)
Ik woog vanmorgen trouwens eindelijk weer 59
sokje87 schreef:Tuurlijk mag je meedoen! Hoe oud en hoe lang ben je, hoe zwaar weeg je en wat wil je kwijt?
@Annetje: Goed van je
_Scarlet_ schreef:Pff , ik heb hoofdpijn... ook niet erg gek, heb echt slecht gegeten vandaag, maar gewoon geen tijd gehad.
O:
T:
L: 2 sneetjes bb met kaas
T: appel
T: ?
A: ?
Tot nu toe dus pas 2 sneetjes brood met kaas en een appel opKoop zo nog wel wat hier op de uni, want dit kan niet natuurlijk....
_Scarlet_ schreef:Als ik om 11u wakker wordt en om 12u weg moet wordt het een beetje lastig om in een uur ontbijt, lunch en tussendoortje te proppen lijkt mij. Bovendien moest ik van 12.30 tot 15.30 werken en ben ik dus net een uurtje klaar.