sokje87 schreef:Sizzy schreef:Gaat weer lekker hier
Wij ZIJN lekker
Oeh yeah

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sokje87 schreef:Sizzy schreef:Gaat weer lekker hier
Wij ZIJN lekker
Mocca schreef:Planning:
O: 2 volkoren boterhammen (dun smeerworst), plak ontbijtkoek
T: appel, evergreen
L: bakje magere joghurt (met wat vlokken), plak ontbijtkoek
T: kiwi
A: tonijn uit de oven, worteltjes, gebakken aardappels
T: ?
Sizzy schreef:Hoe zit het eigenlijk met jou VQ? Ben je afgevallen of hetzelfde gebleven?
Tellie schreef:O: Bakje perzikkwark en een beetje cornflakes.
T: -
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: -
A: Pizza & Kiwi/Banaan smoothie.
Annetje schreef:Haha Sokje, fijn dat je zo vrolijk bent en je zo goed voelt!
Spetter --> een dag (of een paar dagen) wat meer kcal maakt echt niet uit hoor. Dat komt er niet meteen aan neem ik aan.
Fourth: dat vraagt om foto's
sokje87 schreef:Wat een hongerdag zeg. Kun jij daar op leven? Zo kom je toch nooit aan al je voedingsstoffen/calorieeen etc etc?
Ilse schreef:Wat zou ik dan missen Elady? Ben ik wel benieuwd naar, zie nl. mensen die veeel minder en ook veel minder gevarieerd eten dan ik in dit topic
Ilse schreef:Planning:
O: Fruit n Fiber met magere melk, 4 Tuttifrutti's
T: 2 kiwi's
L: 2 crackers, 1 met Becel light en 20+ kaas en 1 met Becel light en rookvlees, (eenpersoons)potje bruine bonen
T: Beschuitje met Philadelpia light
D: Nog onbekend, avonddienst(denk tagiatella met spinazieroomsaus en zalm)
Annetje schreef:aangepast. Snap niet hoe dit 1000kcal kan zijn eigenlijk, maar ik ga zo, als valtaf.nl meewerkt, eens kijken of ik iets misschien vergeten ben in te vullen.Planning:
o: 1x boterham, 1x cracker met jam d'light bosvruchten
t: 4 koppen koffie + speculaasje en een ander koekje
l: twee boterhammen
t: appel
d: rösti met 1 ei, heel klein beetje kaas, een halve ui. Menu fromage (kaasburger) erbij en mexico melange.
Mocca schreef:Klinkt gezond hoor Ketaki, je moet jezelf niet alles ontzeggen en alleen maar aan de caloriën denken, dat werkt niet.
Spetterlover schreef:Nouja Annetje, je hebt tot aan je avondeten echt heel weinig gegeten?