sokje87 schreef:Sizzy schreef:Gaat weer lekker hier
Wij ZIJN lekker
Oeh yeah
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sokje87 schreef:Sizzy schreef:Gaat weer lekker hier
Wij ZIJN lekker
Mocca schreef:Planning:
O: 2 volkoren boterhammen (dun smeerworst), plak ontbijtkoek
T: appel, evergreen
L: bakje magere joghurt (met wat vlokken), plak ontbijtkoek
T: kiwi
A: tonijn uit de oven, worteltjes, gebakken aardappels
T: ?
Sizzy schreef:Hoe zit het eigenlijk met jou VQ? Ben je afgevallen of hetzelfde gebleven?
Hetzelfde nog. Ben nu eigenlijk ook niet heel veel bezig met afvallen maar meer met gezond/regelmatig eten...schiet er echt bij in als ik niet er bewust mee bezig ben, zeker nu ik op kamers zit. Echt veel moeilijker geworden
Die onlineshop is echt geweldig, ik haaaat de pashokjes van de H&M

Ik had stagegesprek, op een middelbare school dus. En ik loop daar naar de wc en wordt door de scholieren nagefloten
haha, érg raar voelde dat. Ik word al nooit nagefloten (ofja, werd eigenlijk) en nu door, misschien, mijn toekomstige leerlingen.
Tellie schreef:O: Bakje perzikkwark en een beetje cornflakes.
T: -
L: 2 boterhammen met pindakaas
T: -
A: Pizza & Kiwi/Banaan smoothie.
Annetje schreef:Haha Sokje, fijn dat je zo vrolijk bent en je zo goed voelt!
Spetter --> een dag (of een paar dagen) wat meer kcal maakt echt niet uit hoor. Dat komt er niet meteen aan neem ik aan.
Fourth: dat vraagt om foto's
Nah zal binnekort wat plaatjes schieten!
sokje87 schreef:Wat een hongerdag zeg. Kun jij daar op leven? Zo kom je toch nooit aan al je voedingsstoffen/calorieeen etc etc?

Ilse schreef:Wat zou ik dan missen Elady? Ben ik wel benieuwd naar, zie nl. mensen die veeel minder en ook veel minder gevarieerd eten dan ik in dit topic
Ilse schreef:Planning:
O: Fruit n Fiber met magere melk, 4 Tuttifrutti's
T: 2 kiwi's
L: 2 crackers, 1 met Becel light en 20+ kaas en 1 met Becel light en rookvlees, (eenpersoons)potje bruine bonen
T: Beschuitje met Philadelpia light
D: Nog onbekend, avonddienst(denk tagiatella met spinazieroomsaus en zalm)
Ik heb nu al 11 mailtjes gekregen met 'automatische herinnering', dat ik nu al 2 weken niet op de site ben geweest en blabla, maar ik ben er gisteren nog geweest?
Annetje schreef:aangepast. Snap niet hoe dit 1000kcal kan zijn eigenlijk, maar ik ga zo, als valtaf.nl meewerkt, eens kijken of ik iets misschien vergeten ben in te vullen.Planning:
o: 1x boterham, 1x cracker met jam d'light bosvruchten
t: 4 koppen koffie + speculaasje en een ander koekje
l: twee boterhammen
t: appel
d: rösti met 1 ei, heel klein beetje kaas, een halve ui. Menu fromage (kaasburger) erbij en mexico melange.
Mocca schreef:Klinkt gezond hoor Ketaki, je moet jezelf niet alles ontzeggen en alleen maar aan de caloriën denken, dat werkt niet.
Spetterlover schreef:Nouja Annetje, je hebt tot aan je avondeten echt heel weinig gegeten?