[HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:29

Er wordt hier goed door gekletst. :D

ItsMe2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:46

Dankje voor de schop wendy!
Hopelijk hoef ik nooit meer geschopt te worden :+.

Ik heb nu helaas een terugval van de pfeiffer ;(
Ik heb van de homeopate nog een paar extra korreltjes gekregen, en daar ben ik nu dus zieker door..
Heb het steeds koud, ook al sta ik onder een douche van 42 graden celsius :oo
Ik ga vanavond weer lekker vroeg mijn bed in, en dan morgenvroeg maar even kijken of stage gaat lukken!..

Welterusten :Z :z

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:49

Ik zou nu eigenlijk naar de sportschool moeten maar een vriendin zou terugbellen die ik al een halfuur geleden gebelt heb :+

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 20:55

nog een knuff voor siz

lief van je pa Paulien :)

Ellen Schop!!

Werken heb ik wel overleeft met 3 paracetamol.. had echt pijn mn rug, en voel me koortsig en zo'n keelpijn Als ik al een stukje loop dan doet mn keel onwijs pijn... conditie is ook opeens 0,0 ofzo..

Morgen moet ik oppassen van 12u tot zaterdag 12u... maar ja... heb volgende week wel 2 herkansingen.. dus mag niet ziek zijn... dus denk er over toch af te bellen.. masr ja scheelt weer zoveel geld he.. :\

Die notenrepen lijken me trouwens ook wel wat sok Ik vind muesli hazelnoot repen uit de supermarkt ook altijd erg lekker maar daar zitten zoveel suikers in enz..

benangelique

Re: [HK]Met een warme choco in de hand, gaan de koekjes aan de k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 21:00

patricia en ellen, beterschap. ingrid ook. Bitch die je bent! :+
sizz, ben je al wat gekalmeerd?

laarzen kopen is voor mij een waar drama, heb zulke dikke kuiten dat ik nergens in pas, alleen in laarzen van 200 euri per paar...

zometeen naar utrecht, mijn gitaar laten repareren. heb er in een lompe bui een gat in gestoten in de achterkant. maakt voor het geluid niet uit, maar vind het erg lelijk.

heb me vanmiddag ingeschreven op de sportschool. maandag ga ik starten en voor vrijdag staat een afspraak voor die 10 kg in 10 weken eraf. heb een foldertje mee; minimale kcal inname is 1400 voor vrouwen en bij het sporten minimaal 1800.. klinkt goed. eerste 10 weken zijn echt heel streng, daarna 10 weken in balans komen en de voeding 'eigen' maken. ik hou jullie op de hoogte!

mijn dag voor morgen:
o: magere yoghurt special K
t: 2 cracottes 30+ kaas
l: 4 vb: 2 kaas, 2 chocopasta
t: 2 cracottes kaal
a: pasta met zalm en spinazie
t: appel, peer

schieten maar!

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 21:02

Klinkt redelijk ben, van die 10 weken dinges dan he

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 21:05

klinkt idd best oke, Angelique!

Tja...bitch...ik weet ook wel dat ik het niet te ver moet drijven, maar hij mag ook wel beetje 'voelen' wat ie mij aandoet ;) :+

Beterschap Patricia! rustig aan doen hoor, ziek worden heeft geen zin :=

ben niet meer naar de sportschool geweest, mn nek zit hélemaal vast, echt niet fijn := kan haast niet meer omkijken :+

zo maar lekker vroeg bedje in, heb wat nieuwe afleveringen die ik wil gaan kijken, dus komt goed uit :+

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 21:28

Dank jullie wel :)

Haha en dan hoop je ook nog dat t zin heeft... jongens snappen sommige dingen niet zo goed in.. :P

afleveringen van wat ga je kijken?

Angelique, klinkt wel goed ja dat afval programma op je sportschool

xingridx

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 21:31

en Niels helemaal niet, maar als ik hem daarnaast ook nog vertel waaróm ik het doe, hoop ik dat het kwartje valt ;)

Ga lekker Grey's anatomy en PRivate practice kijken :)

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 21:58

Ben ik weer :)
Weten jullie nog dat ik uiteindelijk een brief heb geschreven aan mijn vertrouwensleerkracht? Ze heeft me aangesproken dat ze de brief heeft gelezen en me zsm gaat aanspreken :)
Heb het nodig, vandaag kreeg ik de helft van de inhoud van mijn perforator in mijn kap gegooid :( Heb de andere helft teruggegooid én klasgenoot deed het weer, ben dat beu :(

Ik verveel me enorm op school, kan door mijn gehoorprobleem de lessen nauwelijks volgen, zeker niet bij frans en engels. Omdat ik vroeger mijn vriendin nog had, kon ik dat nog verdragen maar nu is ze weg. Zit op school niets te doen, vooral tekeningen te maken tijdens de lessen én dan krijg ik nog eens op mijn kop.
Jammer zeg, nog 4maanden en ben er vanaf, hopelijk

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:10

Goed van je dat je die brief geschreven hebt!! +:)+ heb je ook aangegeven dat je de lessen erg moeilijk kan volgen?

Ik ga mn bedje in... hoop dat ik morgen weer fit ben... we zullen het zien.. :z

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:15

Pivanti schreef:
Goed van je dat je die brief geschreven hebt!! +:)+ heb je ook aangegeven dat je de lessen erg moeilijk kan volgen?

Ik ga mn bedje in... hoop dat ik morgen weer fit ben... we zullen het zien.. :z

Ehm nee :o Ik ben niet zo'n prater. Hoop dat mijn vertrouwensleerkracht snel met me praat, voel me echt zo rot ;( ;(

Pivanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:25

maar heb je dat in die brief wel aangegeven? je vertrouwenspersoon zal je heus wel snel aanspreken! :(:)

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:30

Goed dat je die brief hebt geschreven zou zoiets nooit uit mezelf doen. Ik hoop idd voor je dat ze snel met je wil praten en dat ze je misschien kan helpen steunen.

Armaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 22:58

Pivanti schreef:
maar heb je dat in die brief wel aangegeven? je vertrouwenspersoon zal je heus wel snel aanspreken! :(:)

Mh nee, toen ik in het 5e zat had ik dat probleem ook al, maar toen kon ik het daar met mijn vriendin over praten. Nu heb ik niemand(heb wel een paar vriendinnen maar dat zijn geen diepgaande gesprekken).
Dit jaar heb ik het dus in ergere mate maar vandaag besefte ik pas dat het nu wel sterk aanwezig is en toen had ik de brief al geschreven. In de brief staat enkel over het pesten nu, dat ik op mijn vorige school ook werd gepest en dat ik mijn vriendin zo ontzettend mist.

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:27

Woeh, ik kan niet alles bijlezen maar ik zal toch even wat plaatsen. :D Ik heb vandaag gegeten waar ik zin in had.. Mijn moeder had zóveel fruit gekocht! :P

O: biogarde met banaan
T: druiven, 2 stuks sharonfruit (voor het eerst in mn leven gegeten :P)
L: ongeveer 100 gram studentenhaver O:) en een grote appel
A: rode kool met appel, vega burger met curry
T: grote appel, 2 mandarijnen en een goldkiwi..
Qua drinken alleen thee gedronken.

Ik heb nog nooit zoveel fruit gegeten in m'n leven. :') Ik heb vandaag geen brood gegeten, de inhoud van de fruitschaal zag er veel te lekker uit vergeleken brood. :9

Ik kom op ongeveer 1500 caloriën uit vandaag. En ik heb mezelf echt vol zitten stampen steeds. :')

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 23:35

Ja maar fruit zit ook eigenlijk niet veel in hoor marloez. wat al eerder is gezegd dat zolang je goede producten eet je veel kan eten zonder dat je veel aan kcal eet.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:16

fruit kan je niet ongelimiteerd eten he meiden! fruitsuikers zijn slechter dan iedereen denkt.

ukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:19

benangelique schreef:
fruit kan je niet ongelimiteerd eten he meiden! fruitsuikers zijn slechter dan iedereen denkt.

bepaalde fruitsoorten moet je mee oppassen idd en voor iedere product wat je eet geld eigenlijk dat je het niet onbeperkt kan eten.

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:22

daar heb je gelijk in uk.

weet niet waar ik last van heb, maar barst sinds gisteravond van de honger. net ontbeten, maar nu weer trek.

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:23

:wave: Goedemorgen

Armaris :(:) Goed dat je de brief geschreven hebt :j

>;) Aan laarzen likken?

Ikheb dit jaar geen moeite gehad met laarzen kopen daarom heb ik er denk ik ook even denken.......... :oo 5 paar :+

Goed gisteren in de sportschool geweest en gisteren gezondigd aan chippies, maar goed het was wel een beetje feest want mijn vader is weer thuis :+

Mijn dag van vandaag:
o: bak yoghurt met allbran, + thee
t: plakje ontbijtkoek
t: Kiwi
l: 4 vb, alleen met dieet boter 2x 30+ kaas met komkommerschijven, 2x pindakaas :9
t: plakje ontbijtkoek + appel
d: rode kool, aardappels + saucijsje (vriendlief krijgt van het weekend magervlees kookles denk ik :+ )
t: glaasje roze en wat japanse mix

Vind dit echt heel erg veel maar ik kom uit op:
1769 kcal, 27 verzadigt vet, 70 totaal vet (komt vooral door dat saucijsje dus)

Kunnen jullie hier wat over zeggen?

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:25

ontbijtkoek ben ik geen fan van, is niet zo heel gezond door de vele suikers.
pindakaas op je brood is prima, bevat veel goede vetten.
saucijsje idd niet zo goed, maar af en toe moet dat best kunnen, dat geldt ook voor de rose

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:26

Fijn Sakkia dat je vader weer thuis is. Gister bij de fysio geweest. Het lukt me nu binnenshuis om met 1 kruk te lopen. Nou ja 1 gebruiken en 1 in de hand voor de zekerheid. ben nog steeds wat bangig maar dat komt wel goed. Verder ga ik vanaf volgende week weer opbouwen met werken

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:29

dat is goed nieuws margriet!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-09 10:32

Dat is goed nieuws Margriet :j

Ja hij is weer thuis en gelijk heeft de hond me weer verraden :+ Het is echt mijn hondje, zolang mijn vader er maar niet is :+ Nu kwam ie niet eens schooien voor een chippie. En als ik te dichtbij mijn vader kwam, dan keek ze me al waarschuwend aan :D
later kwam ze toch nog even bij me liggen :+ Maar het ging wel met enorm veel gekreun en gezucht :D