Mijn dag is tot nu toe weer snoeploos!

Half bolletje ijs tel ik niet mee hoor.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
benangelique schreef:oh! hihihi. Duurt het nog lang? anders maar iets van de afhaal vrees ik...
Liedje schreef:Volgens mij doen wij het gehakt altijd in de braadpan?
Liedje schreef:Ja.Doen wij altijd gehakt in hoor.
LittleAnn schreef:Ik bak het ook gewoon in de koekenpan, maar ik kook niet zoveel meer zelf de laatste tijden...gaat wel weer gebeuren als ik ben verhuist einde van deze maand!
benangelique schreef:mocca, je dag ziet er prima uit!
Flevogirly schreef:Zo ik zou mijn dagmenu is plaatsen misschien hebben jullie tips:
's Morgens: 1 bruine boterham met boterhamworst (magere, van slanke lijn ofzoiets) + 2 plakken ontbijtkoek + 2 biscuitjes (iets te veel, maar moet gewoon 's morgens veel eten anders eet ik de hele dag veel door). (+ glas van soort yogi waar minder in zit dan halfvolle melk).
Tussendoortje: waterijsje.
'S middags: 1 Itiliaanse bol (wow die zijn echt mega hahaha) met rookvlees (+ glas van soort yogi waar minder in zit dan halfvolle melk).
Tussendoor: 3 kleine worteltjes, 1 peer
Tussendoor: 1 grote eierkoek
Tussendoor: 1 glas jus d' oranje
Avond eten: mie, tarriyakkie (of hoe je dat ook schrijft haha) saus, varkensvlees en wokgroente
Tussendoor: klein beetje magere yoghurt en een water ijsje.
Verder weet ik het nog niet..
Ik drink uiteraard verder alleen maar water.
PinkyBubble schreef:lana_te schreef:@pivanti: ik eet graag feta of mozarella, sala, tomaat en stukjes vlees naar keuze!liefst nog met 'qruotons' erbij (weet niet hoe je dat speld) zo stukjes hard brood.
@ukje: als het geen adder was zou ik toch melden? je weet nooit, mss is het een gifslang ov dergelijke van iemand die het diertje beu of te groot vond. als kindjes dan net buitenspelen? moet er niet aan denken zeg!
@pinky: je dag vandaag is mager meid. vind je lunch niet echt super
vandaag:
O: 2 grote handen cornfleaks, halfvolle melk
T: grote snee suikerbrood
L: 1sandwich met hesp, appelmoes, stuk van die baguette (met kaas en spek in, was veel vettiger dan ik dacht jammergenoeg)
T: appel en nog iets lekkers.
A: ??
DAt weet ikMijn moeder heeft me overgehaald om zometeen toch een boterham te komen eten voor we naar de stad gaan dus ga mijzelf nu verplaatsen naar mijn ouderlijk huis
Chubby schreef:De planning:
O. 2 vb 20+ kaas, kom thee met zoetje
T. 2 vb tonijn, kom thee met zoetje
L. 2 vb tonijn, glas halfvolle melk
T. klein schaaltje tijgernootjes, glas cola light
T. glas cola light
D. luxe saté, patatjes
T. dame blanche