Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marcella schreef:Geen smelttabletten gewone die ingenomen moeten worden met een glas water.
Rest zeg mij helemaal niks, maar uitslag telefonisch gekregen.
Myrsky schreef:Dag allen, ik lees al een tijdje mee en vroeg me af of jullie een antwoord hadden. Ik heb op kleine schaal wat dingen gezaaid (wortel, paprika, en wat oude ah-moestuintjes die ik nog terug gevonden heb). De wortels groeien best aardig, waardoor ik die vandaag in een grotere pot heb gezet. Helaas heb ik niet de mogelijkheid om ze direct in de grond te zetten en zit ik vast aan potten.
Alleen zijn deze potten te groot om binnen in huis te hebben staan. Ik heb ze op dit moment in de garage voor het raam gezet zodat ze wel licht/zon krijgen. Als het overdag warm is en de zon schijnt, wil ik ze naar buiten zetten, maar ik ben bang dat de nachten nog te koud zijn.
In de garage is het niet zo koud als buiten, maar als het 's nachts vriest is het daar ook niet warm zeg maar. Is er een manier hoe ik mijn wortel-plantjes kan helpen om niet kapot te gaan van de kou? Doorzichtig folie over de pot spannen? Of...
Naar binnen zetten in de nachten is geen optie.