Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NeverGiveUp schreef:O; Havermout met honing, kaneel, rozijnen, chiazaad, pompoenpitjes, walnoten en aardbeien
L; Grote groente omelet met twee eieren, paprika's, tomaat, ui en courgette
B; drie uur schoonmaken50 minuten fietsen
T; Drie volkoren biscuitjes, stuk of 5 vijgen
B; Half uur paardrijden, 20 min fietsen
T; Heerlijk zelfgemaakt koekje van de buurkindjes
A; Pannenkoek met ham, sla, tomaat, ui en chilisaus. (De beroemde pizzapannenkoek van mams)
En een smoothie met halve citroen, aardbeien en 1 banaan.
T; Twee pompoenpitcrackers met pindakaas en banaan
En tussendoor steeds water uit mijn flesje en thuis water met citroen
Ayla schreef:+ 'n McFlurry snickers (zonder caramelsaus)Ayla schreef:+ 'n bakje zelfgemaakte straciatella ijsO/L: 2 krentenbollen met een laagje roomboter + 1 zacht bolletje met hagelslag
T: trosje druiven + 1 banaan
A: fusilie met tomaten pesto saus (incl kip, tomaat en champignons)
3 kwartier gefietst, even op school geweest en de paardjes gevoerd. Zodadelijk ga ik nog weg en fiets ik 5 min, veel bijzonders niet meer.
Chernique schreef:NGU: ja nu je het zegt.. feeder hoeveelheden, bah..
Denk ook dat ze wel een probleem heeft? Al heb ik nooit eerder deze hoeveelheden bij haar gezien. Wel altijd verkeerde keuzes zoals saucijzenbroodjes en chocolade, maar vandaag sloeg alles.. Wrs omdat die m&m's ook voo het grijpen waren? En dan al dat drinken..
brrr.
Werken in een bakker lijkt me echt leuk!
mandy358 schreef:Meergranen croissantjes? die moet ik proberen!
Bij een bakker werken lijkt mij ook onwijs leuk, ben een paar weken geleden gebeld door de bakker of ik zaterdag welrk wilde doen, helaas lukt het voor mij niet om hele zaterdagen te werken ivm paarden en school, ander had ik zeker ja gezegt!
Ik heb nog een vraag aan jullie, morgen ben ik vrij en gok ik dat ik wel wat uitslaap. Maar hoe doen jullie het met dagen dat je kan uitslapen? Eet je dan anders? Of een groot ontbijt (als je wakker word)? Of nemen jullie dan gewoon een dag wat minder te eten? Al komt dat misschien in de war met dagelijk minimum kcal?