ingrid, fijn dat spaans zo lekker ging! wat is je cijfer?
patricia, weekendje er uit zou fijn zijn maar moet nu een enorme inhaalslag leveren voor mijn studie omdat ik daar 5 weken niets aan gedaan heb

ik ga ook gewoon alleen sporten hoor. als ik sta te steppen oid kan ik toch niet met die ander praten

sportschool is bij ons trouwens 48 euro per maand voor onbeperkt sporten. daar mag je dan ook van de sauna gebruik maken, evenals de zonne-cabine, massagestoelen en hydrojet. altijd prettig!
sizz, ben ook geen sportschool-fan hoor, maar zolang ik niet in de apparaten hoef te hangen vind ik dat best.
belinda, je wil graag afvallen. vraag aan je dokter een verwijzing en ga naar een dieetiste. door 2 weken op cornflakes te leven help je je spijsvertering om zeep en kom je na die tijd weer keihard (nog meer) aan.
stevig doorlopen is trouwens beter voor de vetverbranding dan hardlopen...
sjukke, welkom! kan je iets over jezelf vertellen? lengte, gewicht, streefgewicht? wat eet je op een dag?
imre, zo zie je maar dat een rustig ritje zomaar kan veranderen in een gespannen rit waarin je niet kan wachten tot je er weer af kan. fijn dat kveldje zich herstelde en weer rustig werd. probeer anders voor jezelf eens bach rescue spray als je gaat lessen, scheelt een hoop spanning.
armaris, waarom eet je zo verschrikkelijk weinig? je komt nog niet eens aan de 900 kcal!
eva wordt dieetgoeroe

marloes, wat balen van je paard! en nu?